„Spotify“ paskelbė apie rekordinį pelną, bet to negana: iki dešimtmečio galo nori pritraukti įspūdingą skaičių vartotojų

Muzikos transliavimo milžinė „Spotify“ paskelbė apie rekordinį daugiau nei 1 milijardo eurų (860 milijonų svarų sterlingų) pelną po metus trukusio išlaidų mažinimo ir darbuotojų atleidimo.

„Spotify“.<br> Asociatyvi "Pixabay.com" nuotr. 
„Spotify“.<br> Asociatyvi "Pixabay.com" nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 11, 2024, 8:04 PM

Švedijos įmonė jau daugelį metų plečia savo vartotojų bazę, siūlydama prenumeratoriams prieigą prie tinklalaidžių ir audio knygų.

Tačiau jos ketvirčio bendrasis planas nebuvo įgyvendintas, nes nepasiektas mėnesio aktyvių vartotojų skaičius.

Praėjusiais metais kompanija sumažino savo darbuotojų skaičių 17 proc., siekdama sumažinti išlaidas.

„Spotify“ generalinis direktorius Danielis Ek pernai gruodį sakė, kad apie 1500 darbo vietų bus panaikinta kaip dalis „esminių veiksmų, siekiant pakoreguoti mūsų išlaidas“, kad bendrovė galėtų pasiekti savo tikslus.

Technologijų įmonė vykdo misiją plėstis visame pasaulyje ir iki 2030 m. pasiekti milijardą vartotojų.

Antradienį kompanija pranešė, kad tikslo vėl bus siekiama rimtai, o pinigai bus išleisti siekiant pritraukti naujų auditorijų.

„Per metus vėl didinsime išlaidas rinkodarai“, – sakė P. Ek. – Kadangi norime ir toliau augti, ir pamatėme, kad kai kuriose „teritorijose“ galbūt šiek tiek per daug atsitraukėme.“

Didžiąją dalį „Spotify“ pelno lėmė jos tinklalaidžių verslas. Bendrasis pelnas per ketvirtį padidėjo iki 27,6 proc., palyginti su 25,2 proc. prieš metus.

Ji investavo daugiau nei milijardą eurų, kad sukurtų savo tinklailaidžių verslą, įskaitant šimtų milijonų eurų, kurie buvo išleisti tokioms populiarioms laidoms, kaip „The Joe Rogan Experience“.

„Perni su tuo mums sekėsi sunkiai. Dabar tai tapo dar vienu pelno centru“, – sakė P. Ek.

Bendrovės ketvirčio pajamos augo 20 proc. – iki 3,64 mlrd. eurų, ir pranoko prognuzuotus 3,61 mlrd.

Tam, jog pajamos augtų, „Spotify“ padidino kainas ir „eksperimentavo“ su skirtingais prenumeratos planais.

Įmonės generalinis direktorius atskleidė, jog vienas iš prenumeratos planų bus skirtas „tiems vartotojams, kuriems rūpi tik muzikos pusė“.

„Spotify“ šiuo metu turi 615 milijonų vartotojų, o tai yra mažiau nei prognozuoti 618 milijonų. Siekiama, kad įpusėjus metams vartotojų skaičius pasiektų 631 mln.

Tiesa, „premium“ abonentų skaičius per pirmąjį ketvirtį išaugo 14 proc. – iki 239 mln., tiek, kiek ir buvo prognozuota.

„Spotify“ akcijos, kurios iš pradžių krito ketvirčio rezultatuose, antradienį priešprekybinėje prekyboje pakeitė kursą ir pakilo 8 proc.

2006 m. pradėjusi veikti „Spotify“ platforma investavo didžiulę pinigų sumą augindama verslą ir užtikrindama išskirtinį turinį.

Platformoje buvo rodomos Michelle ir Baracko Obamos, taip pat Sasekso hercogo ir kunigaikštienės sukurtos tinklalaidės.

Sandoris su Harry ir Meghan kainavo, kaip pranešama, 25 milijonus dolerių (19,7 mln. svarų sterlingų) ir per dvejus su puse metų iki sandorio pabaigos pernai birželį buvo pristatyta vos 12 epizodų.

Parengta pagal BBC.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.