Užfiksavo keistą vaizdelį: prekybos centro vežimėlis „pasiklydo“ parke

Užraktai su moneta ar apsaugos darbuotojai gelbėja ne visada – Kauno prekybos centrų lankytojai užmiršta arba tiesiog tingi pastatyti pirkiniams naudojamą vežimėlį į jam skirtą vietą. Tačiau prekybininkai tikino didelės bėdos tame nematantys.

Kauno prekybos centrų lankytojai užmiršta arba tiesiog tingi pastatyti pirkiniams naudojamą vežimėlį į jam skirtą vietą.<br>A.Karaliūno nuotr.
Kauno prekybos centrų lankytojai užmiršta arba tiesiog tingi pastatyti pirkiniams naudojamą vežimėlį į jam skirtą vietą.<br>A.Karaliūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2024-06-07 15:13, atnaujinta 2024-06-07 15:15

„Turbūt studentai išdykauja“, – praeidama pro Ramybės parke paliktą vežimėlį mostelėjo ranka Trakų gatvėje gyvenanti kaunietė.

Moteris tikino parke tokių ratuočių aptinkanti bent kelis kartus per metus. Galima spėti, kad šįkart vežimėlis atkeliavo iš prekybos centro „Rimi“, mat ant rankenos matyti užrašas.

„Kartą mačiau benamį, kuris į vežimėlį buvo susikrovęs visą savo turtą ir įsitaisęs ant suoliuko“, – tikino kaunietė.

„Nors ir nedažnai, tačiau atvejų, kai vežimėliai nuklysta už parduotuvės ribų, pasitaiko. Didesnėse XX ir XXX formato „Maximose“ vežimėliai yra rakinami, todėl tokiose parduotuvėse su šia problema susiduriame retai“, – atskleidė prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasak jos, vežimėliai dažniau dingsta mažesnėse parduotuvėse ir tik tam tikruose rajonuose. Dažniausiai gyventojai, pasinaudoję prekių vežimėliais už parduotuvės ribų, juos tiesiog palieka.

Gavę pranešimą apie pasiklydusį vežimėlį prekybos vietos darbuotojai sugrąžina jį į vietą. Asmenis, bandančius stumti vežimėlį už leistinų ribų, perspėja ir apsaugos darbuotojai.

„Vis dėlto didžioji dalis mūsų pirkėjų yra atsakingi ir stengiasi vežimėlius palikti jiems skirtose vietose. Atvejų, kai prekių vežimėlis buvo apgadintas tyčia, išvis nefiksavome“, – tikino I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė taip pat patvirtino, kad šios problemos aktualumas gana menkas.

„Visi vežimėliai „Iki“ parduotuvėse yra užrakinti, norint jais naudotis reikia įdėti monetą ar vežimėliams atrakinti skirtą žetoną, kuris atiduodamas tik vežimėlį parvežus į vietą ir jį užrakinus“, – kalbėjo prekybos tinklo atstovė.

Pasitaiko atvejų, kai vežimėliai būna sustatyti netvarkingai ar paliekami neprirakinti automobilių stovėjimo aikštelėje, tačiau jų nebūna daug. Tuomet vežimėlius prižiūrintys darbuotojai juos nuveža į jiems skirtą vietą.

„Gali pasitaikyti atvejų, kai vežimėlis nuklysta toliau nuo parduotuvės, tačiau tokių atvejų nėra daug, tai – pavieniai nutikimai“, – tikino G.Kitovė.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.