„Pardavimų rezultatai nestebina – įprasta, kad paparčio žiedo Joninių naktį ieškoma gamtoje: prie ežerų, upių, sodybose, baidarių žygiuose, pajūryje. Matome, kad žmonės nesitiki vien Joninių laužų dūmais gintis nuo uodų – priemonių nuo mašalų pardavimai ir toliau išlieka aukštumoje“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Populiariausiomis turizmo prekėmis birželio mėnesį tapo tinklelis galvai nuo vabzdžių, vandeniui atsparus telefono dėklas, sulankstomas turistinis stalas. Taip pat paklausus buvo kelioninis rinkinys, kurį sudaro kaklo pagalvė, akių raištis ir ausų kamštukai. Tarp perkamiausių kategorijos prekių buvo ir paplūdimio ir iškylų pledas su izoliacija.
Anot N.Mikalajūno, įdomu tai, kad tai pačiai „PHH Group“ kaip ir „Pigu.lt“ priklausančiame Marketplace Suomijoje turizmo prekių pardavimai birželį išaugo beveik tris kartus, lyginant su gegužės rezultatais – suomiai dar aktyviau pramogaus gamtoje.
Tuo tarpu Latvijoje birželio mėnesį buvo ypač perkami griliai, prekyba kuriais augo beveik 70 procentų, lyginant su gegužės duomenimis.
„Lietuvoje dėmesio sulaukė ir e. prekybos centre siūlomos Jonams dedikuotos dovanos: Jono marškinėliai, griliai, puodukai, prijuostės“, – teigia N.Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.