Bendras įsigijimas yra pirmoji bendra trijų įmonių investicija, skirta patenkinti augančius mažo ir vidutinio verslo poreikius internetinės rinkodaros srityje.
„Mono solutions“ kuria taip vadinamus „white label“ svetainių kūrimo įrankius, leidžiančius klientams savarankiškai kurti ir pritaikyti savo poreikiams svetaines neturint išsamių programavimo žinių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„FCR Media“, „1881 Group AS“ ir „Heise“ sandoryje turės lygias nuosavybės dalis.
„FCR Media“ veikia specializuotame, tačiau sparčiai augančiame verslo segmente, tampančiame vis aktualesniu mažoms ir vidutinėms įmonėms visoje Europoje“, – pažymėjo „BaltCap“ partneris Simonas Gustainis.
„Duomenų apsauga tampa vis svarbesnė, todėl informacijos talpinimas ir duomenų tvarkymas Europoje bus lemiamas argumentas Europos įmonėms renkantis teikėją“, – sakė „FCR Media“ grupės generalinis direktorius Jonas Martinsenas.
„Mono Solutions“ buvo įkurta 2007 m. Kopenhagoje, Danijoje. Turėdama daugiau nei 70 įgaliotųjų partnerių ir daugiau nei 250 tūkst. prenumeratorių įmonė yra pasirengusi augti. Prisijungimas prie „FCR Media“, „1881 Group“ ir „Heise“ suteikia „Mono Solution“ galimybę toliau plėtoti savo produktų portfelį, siekiant tapti idealiu partneriu internetinės rinkodaros srityje. Mainais trys leidėjai gaus naudos iš išmaniųjų „Mono Solutions“ įrankių ir strategijų.
Trys sandorio partneriai kartu aptarnauja 140 tūkst. verslo klientų ir 500 tūkst. privačių klientų, kurių bendros pajamos siekia 330 mln. eurų ir kurie veikia 11 Europos šalių.