„Keičiantis sezonams pradėjome ilgalaikę kampaniją, kurios metu kiekvieną dieną galima apsipirkti Juodojo penktadienio kainomis. Startavusi vasario 20 dieną, kampanija tęsis dar keturias savaites – tol, kol neištuštinsime sandėlio, kurį ruošiame naujoms prekėms“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Anot jo, pirkėjai įvertino ne tik geras kainas, bet ir galimybę sandėlio prekes gauti tuojau pat, dažnai – tą pačią dieną, kuomet pateikiamas užsakymas.
E. prekybos centras didžiausias nuolaidas pasiūlė aprangos ir avalynės, namų apyvokos ir žaislų kategorijos produktams.
Geriausi pardavimų rezultatai pastarąją savaitę buvo fiksuojami moterų ir vyrų kvepalų, konstruktorių bei kaladėlių vaikams, sauskelnių, indų, lėkščių ir pietų servizų prekių kategorijose.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.