„Vizualiai atnaujintą e. prekybos centrą visiems savo lankytojams pristatysime jau šį pavasarį, tačiau jau dabar pradedame testavimo procesą. Dalis pirkėjų, parenkamų atsitiktiniu būdu, jau nuo kovo pradžios turės progą išbandyti mūsų naujoves“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
„Pigu.lt“ valdanti „PHH Group“ šį atnaujinimą vienu metu diegia ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje veikiančiuose e. prekybos centruose „220.lv“, „Kaup24.ee“ ir „Hobbyhall.fi“. Vėliau atnaujinimas įsigalios ir mobiliojoje e. prekybos centrų aplikacijoje.
Anot N.Mikalajūno, pasitelkusi naršymo ir pirkimo duomenis, kuriais pirkėjai sutiko dalintis, sistema geriau supras jų poreikius ir pateiks personalizuotus pasiūlymus. Tai padės klientams lengviau atrasti juos dominančias prekes, o pati apsipirkimo patirtis taps sklandesnė.
„Siekiame užtikrinti, kad pirkėjai lengvai rastų tai, ko ieško – e. prekybos centras tampa dar geriau pritaikytas individualiems poreikiams. Tuo pačiu trumpės kelias iki prekių atradimo ir įsigijimo – mažiau paspaudimų reiškia didesnį patogumą ir laiko taupymą“, – sako N.Mikalajūnas.
Anot jo, kompanija toliau investuoja į inovacijas siekdama savo klientams pasiūlyti patogiausią apsipirkimo patirtį internete.
„Pagrindinio puslapio struktūros atnaujinimas – žingsnis, kurį kruopščiai planavome, remdamiesi geriausiomis e. prekybos rinkos ir UX/UI dizaino praktikomis. Tarp jų – nepriklausomo UX tyrimų instituto „Baymard Institute“ analize ir pasaulinių e. komercijos gigantų“, patirtimi“, – priduria N.Mikalajūnas.
Pasak jo, teikiant aktualias prekių rekomendacijas pirkėjams, laimės ir Marketplace prekiaujantys pardavėjai. Jų prekės taps labiau matomos pirkėjams, kuriems šių pardavėjų produktai yra įdomūs.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.