Teigta, kad naujasis prekės ženklas „Elesen“ apjungia 24 modernių fizinių parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje ir žymi platesnę mažmeninės prekybos transformaciją, reprezentuojant naujos kartos apsipirkimo patirtį – orientuotą į pirkėją, patogumą ir kokybę.
„Suvieniję patirtį, žinias ir modernią viziją, žengiame į naują veiklos etapą su aiškiu tikslu – kurti vertę klientui, kurią jis pajustų kiekviename apsilankyme. Tikiu, kad „Elesen“ vardas taps artimas kiekvienam, ieškančiam patikimo elektronikos ir buitinės technikos prekybininko“, – sako „Elesen“ vadovas Paulius Lingys.
Prekės ženklo atnaujinimas žymi naujo etapo pradžią po metus trukusio įmonės transformacijos proceso, kurio metu buvo centralizuota logistika, sistemos perkeltos į tarptautinės mažmeninės prekybos grupės techninę infrastruktūrą, atnaujintas prekių asortimentas ir įgyvendinti kiti reikšmingi pokyčiai.
Pirmoji ir didžiausia novatoriško, pirkėjo patirtimi grįsto koncepto elektronikos ir buities technikos prekių parduotuvė Baltijos šalyse duris jau atvėrė „Panorama“ prekybos centre, Vilniuje.