LTOU viešąjį pirkimą minėtam projektui paskelbė 2024 m. pabaigoje. Atlikus visas reikiamas pirkimų procedūras – pasirašyta rangos sutartis, kurios vertė viso 15 mln. eurų (be pridėtinės vertės mokesčio), rašoma LTOU pranešime žiniasklaidai.
Pertvarkos bus atliktos maždaug 10 tūkst. kv. metrų ploto erdvėse – nuo grindų iki stogo, kuris irgi bus rekonstruojamas.
Teigiama, kad senųjų terminalų išplanavimas ir technologiniai sprendimai jau negalėjo užtikrinti sėkmingos suplanuotos oro uosto plėtros bei atliepti augančio keleivių skaičiaus, kokybinių poreikių.
Projekto metu numatyta dviejų terminalų (T2 ir T3), kurie buvo pastatyti dar 1993 ir 2007 m., pertvarka, darbus atlikti planuojama per pusantrų metų – nuo 2025-ųjų vasaros iki 2026 m. pabaigos.
Rekonstrukcijos metu Vilniaus oro uostas dirbs įprastai, darbai bus vykdomi etapais.
„Pirmiausia siekiame gerokai padidinti esamų senųjų pastatų energinį efektyvumą bei tuo pačiu sukurti modernią erdvę papildomoms komercinėms paslaugoms, kurios, planuojama, keleivius pasitiks jau 2026 m. pabaigoje“, – sako Arnas Dūmanas, LTOU Infrastruktūros departamento vadovas.
Šių senųjų erdvių modernizacija yra tęstinis Vilniaus oro uosto modernizacijos etapas. 2025 m. vasarį veiklą pradėjo naujasis Vilniaus oro uosto išvykimo terminalas, o šiuo metu lygiagrečiai ruošiamasi naujo atvykimo terminalo statyboms – vyksta architektūrinės idėjos atrankos konkursas.
Planuojama, kad pirmieji konversijos projekto darbai prasidės 2025 m. vasarą buvusioje išvykimo salėje, kuri taps Šengeno zonos išvykimo erdve su komercinėmis paslaugomis.
Konversijos metu pastate bus įdiegti visomis prasmėmis pažangesni šiuolaikiniai inžineriniai sprendimai.