Bravoro įkūrėjas, kuriam pavyko neišduoti nei meno, nei ekologijos

 

Šiek tiek šokiruodamas Lietuvos rinkoje atsirado Lauryno Lisausko įkurtas bravoras. 
Šiek tiek šokiruodamas Lietuvos rinkoje atsirado Lauryno Lisausko įkurtas bravoras. 
Į Lietuvą iš JAV grįžęs L.Lisauskas bravorą įkūrė kartu su Jonu Miežiu. 
Į Lietuvą iš JAV grįžęs L.Lisauskas bravorą įkūrė kartu su Jonu Miežiu. 
Šiek tiek šokiruodamas Lietuvos rinkoje atsirado Lauryno Lisausko įkurtas bravoras. 
Šiek tiek šokiruodamas Lietuvos rinkoje atsirado Lauryno Lisausko įkurtas bravoras. 
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Sep 30, 2017, 6:23 PM

Netradiciniai verslo sprendimai, ryškus skirtingų alaus rūšių skonis, meniškos etiketės, paslaugos lankstumas ir didelis dėmesys aplinkosaugai. 

Būtent taip – nekukliai – Lietuvos rinkoje atsorado Lauryno Lisausko įkurtas bravoras, Į mūsų šalį jis atgabeno merikietišką kokybiško „craft“ alaus kultūrą, ir jau trečius metus lietuviams Kaune verda kuo įvairiausią alų.

 

Idėja iš JAV, užkūrusi revoliuciją  

„Keliaudamas po Kaliforniją susidomėjau „craft“ alaus kultūra – ten labai gilios jos tradicijos. Restoranuose įprasta maistą derinti su kokybišku „craft“ alumi, kurio  skonių yra kuo įvairiausių.

Niekaip negalėjau suprasti, kodėl Lietuvoje, kurioje alus užima svarbią vietą mūsų bendravimo kultūroje, mes vis dar geriame industrinį, nuobodų alų“, – svarstė L.Lisauskas, nepriklausomos alaus kompanijos „Genys Brewing Co.” įkūrėjas.

Į Lietuvą iš JAV šis žmogus grįžo „nešinas“ ambicingais tikslais. ir kartu su partneriu Jonu Miežiu įkūrė „Genys Brewing Co”.

Verslininkai pradėjo tautiečius pažindinti su „craft“ alumi, kuris yra gaminamas pagal tradicinius aludarystės metodus. L.Lisauskas sako, kad „craft“ alus – tai nedidelis jo kiekis, kuriame daug nepataikaujančio skonio ir aromato bei aludario išmonės.

Tiesa, tuo metu planų statyti savo bravorą nebuvo – tai brangu, be to, aludariai nesitikėjo, kad „craft” alus galėtų turėti didelę paklausą Lietuvoje.

„Labai klydome, nes praėjus keliems mėnesiams po to, kai pristatėme pirmąjį savo alų, pagamintą iš amerikietiškų apynių, susidūrėme su didžiule problema – paklausa smarkiai viršijo pasiūlą.

Tai paskatino mus rekordiniu greičiu atidaryti savo bravorą. Taip ir prasidėjo tikra „craft“ alaus revoliucija Lietuvoje, o mes ir toliau rinkomės tik tai, kas kokybiška, technologiškai šiuolaikiška, įdomu ir tikra. Juk šiuolaikiškumas versle prasideda nuo požiūrio – į rinką atėjome nepaisydami nusistovėjusių taisyklių”, – sakė L.Lisauskas.

 

Natūralios žaliavos ir dėmesys ekologijai

„Genys Brewing Co“ teikia pirmenybę kokybei ir natūralumui – gamybos procesas nėra dirbtinai spartinamas, naudojamos tik natūralios žaliavos. Tai bene vienintelis veganiškas alus Lietuvoje.

Alų po barus verslininkai  išvežioja tik vienkartinėse talpose (keguose), kurios yra visiškai perdirbamos. 

„Tai yra ne vieninteliai tvarūs sprendimai mūsų versle. Ekologijos vertybės siekia ir kitas verslo sritis.

Įrenginėdami bravorą žinojome, kad kaip ir kiekvienas verslas, turime dvi alternatyvas – naudoti elektros energiją, kurios gamyba mūsų aplinkai kenkia daugiau, arba tokią, kuri yra jai draugiškesnė.

Kadangi versle pirmenybę teikiame tvariems sprendimams, pasirinkome pirkti 100 proc. žalią elektros energiją iš „Elektrum Lietuva“. Toks pasirinkimas, pasirodo, gali padėti dar ir sumažinti verslo išlaidas – tai ypač aktualu pradedantiems verslininkams“, – patirtimi dalinosi  L.Lisauskas.

Keliaudamas po JAV, aludaris pastebėjo, kad ekologinės idėjos barų versle ten yra kur kas labiau paplitusios nei Lietuvoje.

Tačiau jis sako, kad šiuolaikiškas verslas – nesvarbu, JAV ar Lietuvoje – turėtų būti sąmoningas. Jis privalo atsakingai vartoti gamtos išteklius.

Suderino meną ir aludarystę

„Genys Brewing Co.” produkciją lengva pažinti ne tik dėl išskirtinio skonio, bet ir versle pritaikytų netradicinių sprendimų – meniškų etikečių ar originalių alaus pavadinimų.

Įdomu tai, kad sukurti etiketę alui „Baltas melas“ buvo patikėta menininkui Algiui Kriščiūnui, o kita serija etikečių išleista kartu su tatuiruočių studija „Mėlyna Lapė“.

 

„Parduotuvių lentynos jau ir taip užkištos nuobodžiais buteliukais – kažkam juk reikia išsiskirti. Pagalvojome, kodėl nesukūrus įdomių alaus pavadinimų ir unikalių etikečių.

Iš tiesų menas yra svarbus ne tik mums, bet ir mūsų klientams, kurie turbūt yra vieni reikliausių – dažnai keliaujantys, todėl daug visko matę ir ragavę. Nėra lengva juos nustebinti, todėl tai nemažas iššūkis mums“, – sakė L.Lisauskas.

Pasak jo, JAV yra tiek daug žmonių ir kartu skirtingų skonių, kad kiekvienas baras ar gėrimų darykla gali lengviau atrasti savo nišą.

„Norint išsiskirti Lietuvoje, gali tekti kiek labiau eiti „prieš srovę“ ir priimti neįprastus sprendimus, tačiau iš aistros įkurtas verslas, visada ras savo auditoriją“, – sako tai patyręs verslininkas. Ne šiaip sau jo įmonės klientai turi galimybę gaminių užsisakyti į namus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.