„The Hong Kong Tapes“ - antrasis iš jų, savo eilės laukęs net devynerius metus. Dar 2009-aisiais Andrius vaidino filme „Amaya“, kuris buvo filmuojamas Honkonge - viename mėgstamiausių jo miestų. Šiai juostai jis sukūrė muziką, bet į filmą pateko tik dalis jos.
Dabar Andrius atrinko jam labiausiai patinkančius kūrinius, pridėjo šiek tiek muzikos, kurią rašė vienam Eimunto Nekrošiaus spektakliui, ir paleido visa tai į interneto erdves.
Kitaip nei ankstesniame albume „Memories Of Something That Never Happened“, kuris įrašytas kone vien elektroniniais instrumentais, šiame darbe gyvai skamba gitaros, būgneliai, bambukinės fleitos.
Melancholija - A.Mamontovo vizitinė kortelė, ir čia jos - per akis. „Sadness Ends After This“ - lyg elegantiškas, gedulingas styginių ir elektroninių garsų valsas, „Dark Hours“ nuotaika primena Andriaus šedevrą „Šiaurės naktis. Pusė penkių“.
Muzikinis albumo audinys nėra vientisas - nuo žaidimų su senuoju elektroninės popmuzikos skambesiu („Electricity Keeps Us Alive“) iki į meditacijos būseną įvedančių perkusinių instrumentų („Bamboo“, „Back Into The Pagan Forest“ - kūriniai, kurie gerai skambėtų, pavyzdžiui, prancūzų grupės „Deep Forest“ repertuare).
Kūrinyje „Cheung Chau“ pasigirsta net kinų muzikos motyvai, bet yra ir tokių švelnių, įsimenančių melodijų, kai norisi griežti dantimis, kad Andrius neužrašė ant jų vokalo - „It Was Raining In Hong Kong“ ar „Water Is The Blood Of The World“ tikrai galėtų virsti stipriomis dainomis.
Apibendrinant - tai gaivus, gana ramus elektronikos ir gyvybės šokis, leidžiantis nupiešti dar įvairesnį Andriaus, kaip muzikanto, portretą. „Žinau, kad šios muzikos klausytojų bus nedaug“, - sakė dainininkas. Turbūt jis teisus, bet gaila, jei taip nutiks - ši muzika tikrai gali suteikti daug malonių akimirkų.
Įvertinimas - 8 iš 10.
Visi albumo kūriniai: