Nov 4, 2023, 5:27 PM Festivalio „Gaida“ dienoraštis. Geniušų koncertas – pusantros valandos trukmės publikos įelektrinimo akcija
Oct 31, 2023, 11:47 AM Kiek kas namuose kainavo ir gali kainuoti – viskas naujoje NT ekspertės R. Pavarienės knygoje A.Užkalnio recenzija
Oct 28, 2023, 7:11 PM Festivalio „Gaida“ dienoraštis. Meredith Monk pasirodymas – amžinybės elementas nepastoviame pasaulyje
Oct 22, 2023, 5:12 PM Festivalio „Gaida“ dienoraštis. „Open 3“ auditorija pateko ne tiek į muzikos, kiek į vaizdo renginį
Oct 21, 2023, 4:42 PM Festivalio „Gaida“ dienoraštis. Trečiasis koncertas „Smuiko garsenybė Akiko Suwanai“
Oct 18, 2023, 3:27 PM Festivalio „Gaida“ dienoraštis. Atidarymo koncerte – subtili duoklė Vilniaus praeičiai
Dec 24, 2022, 11:24 AM Sergejaus Loznicos spektaklio „Erinijos“ recenzija: „A la guerre comme a la guerre“
Nov 6, 2022, 11:46 AM LNOBT ragina žiūrovus drąsiai dalytis premjerų įspūdžiais: už recenzijas – piniginis prizas
Dec 6, 2021, 1:26 PM Šviežias žvilgsnis į Maidano revoliuciją – naujame filme: priverstinė emigracija ir kenčiančios tėvynės ilgesys
Nov 20, 2021, 12:41 PM Recenzija. I. Prudnikovaitė dainuoja „Nerudos dainas“: emocinga, profesionalu, įtaigu
Nov 7, 2021, 9:43 PM „Gaidos“ dienoraštis: dvyliktoji diena – tarp gyvybingos energijos ir slegiančio sąstingio
Oct 28, 2021, 1:16 PM „Gaidos“ dienoraštis: ketvirtoji diena – „Twenty Fingers Duo“ ir lietuviška muzika
Oct 21, 2021, 3:12 PM „Gaidos“ dienoraštis: festivalio atidarymui – meditacija su vyrų choro ir trimito balsais
Jun 2, 2021, 10:28 AM Šleivu žingsniu architektūros link Le Corbusier knygos „Architektūros link“ vertimo recenzija
May 12, 2021, 12:54 PM Paulius Anderssonas turbūt pritartų senelės žodžiams: „Jei gyvenčiau iš naujo – vis vien pasirinkčiau muziką“
Oct 29, 2020, 12:15 PM „Gaidos“ dienoraštis: ketvirtoji diena – „Balso istorija“ festivalio programoje
Jul 1, 2020, 11:37 AM Recenzija iš Pskovo: Eimuntas Nekrošius norėjo pabėgti nuo Rusijos, bet negalėjo