Dec 24, 2022, 11:24 AM Sergejaus Loznicos spektaklio „Erinijos“ recenzija: „A la guerre comme a la guerre“
Nov 6, 2022, 11:46 AM LNOBT ragina žiūrovus drąsiai dalytis premjerų įspūdžiais: už recenzijas – piniginis prizas
Dec 6, 2021, 1:26 PM Šviežias žvilgsnis į Maidano revoliuciją – naujame filme: priverstinė emigracija ir kenčiančios tėvynės ilgesys
Nov 20, 2021, 12:41 PM Recenzija. I. Prudnikovaitė dainuoja „Nerudos dainas“: emocinga, profesionalu, įtaigu
Nov 7, 2021, 9:43 PM „Gaidos“ dienoraštis: dvyliktoji diena – tarp gyvybingos energijos ir slegiančio sąstingio
Oct 28, 2021, 1:16 PM „Gaidos“ dienoraštis: ketvirtoji diena – „Twenty Fingers Duo“ ir lietuviška muzika
Oct 21, 2021, 3:12 PM „Gaidos“ dienoraštis: festivalio atidarymui – meditacija su vyrų choro ir trimito balsais
Jun 2, 2021, 10:28 AM Šleivu žingsniu architektūros link Le Corbusier knygos „Architektūros link“ vertimo recenzija
May 12, 2021, 12:54 PM Paulius Anderssonas turbūt pritartų senelės žodžiams: „Jei gyvenčiau iš naujo – vis vien pasirinkčiau muziką“
Oct 29, 2020, 12:15 PM „Gaidos“ dienoraštis: ketvirtoji diena – „Balso istorija“ festivalio programoje
Jul 1, 2020, 11:37 AM Recenzija iš Pskovo: Eimuntas Nekrošius norėjo pabėgti nuo Rusijos, bet negalėjo
May 14, 2020, 9:36 AM Naujoje knygoje – pats nuogiausias, intymiausias ir jautriausias meno refleksijos būdas
Jan 26, 2020, 12:34 PM Trolis Mumis ir mirtis: Jurga Ivanauskaitė apie Gintaro Beresnevičiaus romaną „Paruzija“
Nov 26, 2019, 10:46 AM Triukšmingiausios metų premjeros „Mūsiškiai“ recenzija: žiaurios nuskriaustųjų pramogos
Nov 14, 2019, 3:09 PM Kristinos Sabaliauskaitės romano „Petro imperatorė“ recenzija: imperatoriškieji vargai
Oct 29, 2019, 11:07 AM Operos ir baleto kritikės skirtingai įvertino neįprasto žanro premjerą – šokio operą