„Visoms svarbiausioms metų šventėms stengiamės organizuoti originalias pramogas mūsų lankytojams. Mamos diena – ne išimtis, tačiau išimtinai šiai dienai kilo mintis suteikti galimybę mūsų pirkėjams pasveikinti savo mamas išskirtinai garsiai ir ryškiai. Laiko iki gegužės pradžios buvo likę nedaug, tačiau idėjai pritarė visas prekybos centro kolektyvas, o kartu su partneriais spėjome ją įgyvendinti laiku“, – sako ppc „Ozas“ marketingo vadovė Geda Korsakienė.
Per radijo stotį ir „Ozo“ paskyrą socialiniame tinkle kviečiant dalyvauti Motinos dienai skirtame žaidime buvo žadama, kad laimėta dovana nustebins ne tik mamas, bet ir jas sveikinančius. Šis pažadas suintrigavo ir seseris Gabiją bei Akvilę Sabonytes. Lentvaryje gyvenančios ir pradinėse klasėse besimokančios mergaitės užregistravo savo sveikinimą nieko nesakiusios mamai, tačiau, kai jai paskambino „Ozo“ atstovai ir pranešė, kad jai skirtas sveikinimas laimėjo prekybos centro organizuotame žaidime, mergaitėms teko pasakyti mamai apie jos laukiantį siurprizą. Mama Renata sakė, jog dukterys kiekvieną Motinos dieną ją pasveikina savo kurta daina – ją mergaitės mamai ruoš ir šį kartą.
Tarp septynių žaidimą laimėjusių ir „Ozo“ reklamos veidais tapusių dalyvių – ir studentės Milda bei Živilė. Abi merginos apie galimybę originaliai pasveikinti mamą sužinojo per „Ozo“ paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“. Jame skelbiamuose konkursuose Mildai pasiseka jau ne pirmą kartą. Tuo tarpu Živilė, kuriai loterijose nesiseka, tą savaitę laimėjo ne tik galimybę dalyvauti „Ozo“ fotosesijoje, bet ir „Teleloto“. Nei visuomenės sveikatos studijas šiemet baigsianti Milda, nei komunikaciją ir kūrybines industrijas studijuojanti Živilė neišsidavė mamoms apie laimėjimą – joms tai bus tikras siurprizas. Be jo, Živilė Motinos dieną, kaip ir kasmet, ketina pabūti kartu su savo mama – vestis ją į teatrą ar pavakarieniauti. Tą pačią dieną Milda mamą pakvies puodeliui kavos į prekybos ir pramogų centrą „Ozas“.