Apie tai jis pranešė socialiniuose tinkluose, pasidalindamas netikėtu vaizdo įrašu.
Jame aktorius rodė, kaip skutasi savo vešlią barzdą. Tai jis darė reklamuodamas savo prekinį ženklą „Mananalu“.
„Mananalu“ – tai J. Momoa įkurta tvarias pakuotes siūlanti vandens kompanija, kurios tikslas – kovoti su vienkartinio plastiko naudojimu ir skatinti aplinkosaugą.
„Nesiskutau šešerius metus ir štai aš vėl čia. Įkūriau „Mananalu“, kad padėčiau atsisakyti vienkartinio plastiko. Dabar žengiame dar toliau, bendradarbiaudami su savo komanda „Boomerang Water“, kad įdiegtume uždaro ciklo sistemą, leidžiančią dezinfekuoti ir išpilstyti vandenį vietoje.
Tai reiškia dar mažiau atliekų, mažesnį transportavimo pėdsaką, o mūsų aliuminio buteliai bus pakartotinai naudojami vėl ir vėl. Tai ateitis, ir mes pradedame Havajuose. Atsikratykime vienkartinio plastiko. Dėl mūsų vaikų ir dėl mūsų planetos. <...>“, – rašė jis.
Įrašą aktorius paskelbė minėdamas savo kompanijos šešerių metų sukaktį.
Jasono pokyčius pamatę internautai liko apstulbę – jie negalėjo patikėti, kad čia – tas pats žmogus.
Kol vieni gyrė aktoriaus naują įvaizdį, kiti buvo šiek tiek nusivylę ir tikino, kad prieš tai jis atrodė geriau.
„Bet kokiu atveju atrodai gražiai, bet aš vis tiek esu didelis barzdos gerbėjas!“, – rašė vienas internautas.
„Puiku, tu toks gražus, Jasonai, kodėl taip ilgai slėpei savo gražų veidą?“, – stebėjosi kitas.
„Man tu labiau patinki su barzda, atrodai brandesnis ir rimtesnis. Bet darbas yra darbas. O jei fotosesijai reikia nusiskusti, tai irgi gerai. Be barzdos atrodai jaunas ir drąsus“, – rašė dar vienas.
Pats J. Momoa tikino, kad toks įvaizdis jam priminė metus, kai dar tik buvo įkurta jo įmonė.
