Štai prezidentės atvaizdo panaudojimą vienos žiniasklaidos grupės reklamoje jau spėjo pajuokti ir internautai. Jei jau valstybės lyderė leidžia sau užsiimti reklama, tai gal greitai jos atvaizdo sulauksime ne tik ant žiniasklaidos, bet ir pieno produktų reklamų ar kokios dešros?
Kaip žinia, valstybės vadovės atvaizdo paprasta įmonė nepanaudos be jos sutikimo. Kažin, ar teisinga Jos Ekscelencijai taip išskirti vienus žurnalistus? Ar nesikerta čia privatūs ir vieši interesai? Gal greitai prezidentė ims atsakinėti į „teisingų“ žurnalistų klausimus, o kitus ignoruoti?
Ar galės žiniasklaidos priemonė, naudojanti valstybės pareigūno atvaizdą savo reklamai, objektyviai kritikuoti jo darbą?
Klausimų kyla daug, tik vargu ar sulauksime atsakymų. Na, nebent juos išdrįstų paklausti išrinktieji.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.