Dviejų televizorių namuose užsinorėjusį vyrą sąskaita šokiravo jau po 4 dienų

Paslaugų sutartį su bendrove „Cgates“ sudariau liepos 7 dieną, bet jau liepos 13 dieną buvau priverstas ją nutraukti. Tokį sprendimą priėmiau po to, kai įmonės atstovai nesugebėjo pašalinti techninio įrangos gedimo.

Vyras negali patikėti, kad jam už keturias paslaugos dienas reikėjo sumokėti tokią sumą pinigų.<br>V.Balkūno nuotr.
Vyras negali patikėti, kad jam už keturias paslaugos dienas reikėjo sumokėti tokią sumą pinigų.<br>V.Balkūno nuotr.
Vyras negali patikėti, kad jam už keturias paslaugos dienas reikėjo sumokėti tokią sumą pinigų.<br>V.Balkūno nuotr.
Vyras negali patikėti, kad jam už keturias paslaugos dienas reikėjo sumokėti tokią sumą pinigų.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Rolandas Breitmozeras

Aug 21, 2017, 7:25 AM, atnaujinta Aug 21, 2017, 11:07 AM

Norėjau televiziją žiūrėti per abu namuose esančius televizorius, bet bendrovės įranga neveikė tinkamai, mat kasdien norinti įjungti antrą televizorių reikėdavo viską išjungti ir įjungti iš naujo. Tai tik laiko gaišimas. 

Įmonės atstovai man liepė nusipirkti kitą televizorių, bet juk ne tame problema. Šiuo metu jau naudojuosi kito tiekėjo paslaugomis ir viskas puikiai veikia.

Mane labai nustebino ir vos už keturias paslaugos naudojimo dienas atsiųsta sąskaita. Negaliu atsistebėti kabelinės televizijos tiekėjo įžūlumu – už keturias naudojimosi paslauga dienas jie man atsiuntė 90 eurų sąskaitą.

Nors įmonė skelbia, kad pirmą mėnesį iš viso nereikia mokėti. Juk per dvi savaites bet kokią prekę galima grąžinti pardavėjui, juo labiau, kad kalbame apie nekokybišką paslaugą...

Į akis krito ir tai, kad gauta sąskaita išrašyta rugpjūčio mėnesiui, o paslaugomis aš naudojausi liepą. 

Nesupratau, kodėl įrašytas mokestinis laikotarpis rugpjūčio 1-31 dienos, juk viskas vyko liepą, paslaugų jau atsisakiau.

* * *

„Cgates“, paprašyta pakomentuoti situaciją, savo atsakymo nepateikė. Tik paskelbus skaitytojo skundą įmonės atstovas pasiteisino, jog prašymas pakomentuoti situaciją pasimetė dėl atsakingų žmonių atostogų.

„Cgates“ komercijos vadovas Tomas Burovas atsiprašė kliento už nepatogumus.

„Atsiprašome kliento už nepatogumus, tačiau šiuo atveju problemų kilo, nes vienas iš kliento turimų televizorių buvo senas ir neturėjo HDMI jungties. Tokiu atveju, kiekvieną kartą įjungiant minėtą televizorių, klientui teko perkrauti ir patį sumanios televizijos priedėlį, tad vienintelis sprendimas, norint naudotis sumanios televizijos privalumais – atsinaujinti televizorių arba naudotis skaitmenine televizija be galimybės atsisukti norimą įrašą.

Kalbant apie sąskaitą – klientas buvo sudaręs terminuotą sutartį ir norėjo ją nutraukti anksčiau laiko. Tokiu atveju įprasta rinkos praktika – paprašyti sumokėti gautas nuolaidas. Kliento neprašėme sumokėti už TV ir interneto paslaugas, minimi 90 Eur – standartiniai dviejų paslaugų įvedimo mokesčiai po 45 Eur, kuriuos sudarant terminuotą sutartį kompensuojame.

Artimiausiu metu su klientu susisieksime ir tiesiogiai atsakysime į visus jo klausimus bei pasistengsime rasti jam tinkamą situacijos sprendimą“, – komentavo įmonės atstovas.

 

 

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.