Lietuvą pristatantis „Michelin“ klipas užbūrė grožiu: „Kiti tegul pasimoko, kaip reklamuoti savo šalį“

„Kaip diena ir naktis“. „Ko nepadarė „Go Vilnius“, padarė „Michelin“. „Michelin“ parodė, kaip reikia pristatyti Lietuvą užsieniui“. „Go Vilnius“, mokykitės“. Tokie ir panašūs komentarai viešojoje erdvėje pasipylė, kai balandžio 11 d. „Michelin gido“ oficialiame puslapyje pasirodė Lietuvą kaip naują „Michelin“ kryptį pristatantis vaizdo klipas.

„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Lrytas.lt koliažas.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Lrytas.lt koliažas.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
„Michelin“ gido Lietuvą pristatančio klipo kadrai.<br> Stop kadras.
Daugiau nuotraukų (9)

Lrytas.lt

May 8, 2024, 6:17 PM

Po neseniai viešąją erdvę supurčiusio skandalo dėl kontroversiškos Vilniaus verslo plėtros ir turizmo agentūros „Go Vilnius“ sostinės reklamos „Lūkesčiai vs. realybė“, daugelis neišvengiamai pradėjo lyginti šiuos du vaizdo klipus.

„Go Vilnius“ klipe vaizduojami nutriušę namai, ant sienų besišlapinantys ir konteinerius rausiantys „marozai“, asfalto duobės ir baisus maistas, esą siekiant paneigti užsieniečių galvose neva susiformavusius stereotipus apie mūsų šalį ir jos sostinę, ir tik pačiame gale pateikiama keletas sekundžių tikrųjų Vilniaus vaizdų.

„Michelin“ klipe iškart pasitinka Vilniaus senamiesčio panoramos ir Nidos kopų vaizdai, rodoma užburianti architektūra ir gamtos pažintiniai takai, pasiplaukiojimas baidarėmis ir Trakų ežerais, be abejo, žiūrovams pademonstruojant ir tai, kas labiausiai rūpi restoranų gidui „Michelin guide“ – gardžius patiekalus, ragaujamus romantiškoje restoranų ir kavinių aplinkoje.

„Michelin“ gidas leidžiasi Lietuvoje!

„Michelin“ gido inspektoriai daug tyrinėjo Lietuvą, ieškodami geriausių šalies restoranų.

Pirmasis Lietuvos „Michelin“ gido restoranų pasirinkimas bus pristatytas specialaus renginio metu, 2024 m. birželio 13 d., „Pirklių klube“, Vilniuje. Sekite naujienas!“ – rašoma „Michelin“ gido feisbuko puslapyje, pristatant klipą.

Perdavė žinią apie Lietuvą

Všį „Keliauk Lietuvoje“ Turizmo rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Dovilė Seliukė atskleidė, kad šiam vaizdo klipui sukurti „Michelin“ komanda panaudojo kadrus iš Všį „Keliauk Lietuvoje“ kartu su „Wide wings“ sukurtos vaizdo klipų serijos, skirtos pristatyti Lietuvą. Visą seriją galima peržiūrėti čia

„Klipai sukurti remiantis šalies pristatymo užsieniui strategija „Lithuania. Co-create“ bei atnaujintu šalies turizmo pozicionavimu, kuriame išskiriami pagrindiniai turizmo produktai: kultūra, gamta, sveikatinimas. Būtent juos ir bandoma atliepti skirtingais vaizdo klipais“, – paaiškino D.Seliukė.

„Keliauk Lietuvoje“ atstovė neskuba vertinti, kokį poveikį Lietuvos turizmui turės skandalingoji „Go Vilnius“ kampanija.

„GO Vilnius“ kampanijas visuomet lydi išskirtinumas, drąsa, kūrybiškumas – tai jų pozicionavimo ir identiteto dalis. Šis reklaminis klipas ne išimtis – ryškus, iššaukiantis ir atkreipiantis dėmesį, tačiau visiškai atitinka prekės ženklo stilistiką ir nuoseklią komunikaciją.

Įvertinti, kokią įtaką reklama turėjo, bus galima tik po kampanijos. Net neabejoju, kad kolegos iš „Go Vilnius“ pasidalins kampanijos rezultatais, kuomet ir galėsime pasakyti, ar reklama pasiekė savo tikslinę auditoriją ir pagrindinį tikslą – pritraukti turistų į Lietuvą“, – sakė D.Seliukė.

Svarbus įvykis turizmui

„Michelin“ gido atėjimas į Lietuvą – svarbus įvykis mūsų šalies turizmui ir gastronominiam pasauliui.

„Lietuva jau daugelį metų sulaukia turistų pagyrų dėl autentiškos kulinarinės patirties. Įtraukimas į „Michelin“ gidą iškelia Lietuvos virtuvę į pasaulinę auditoriją ir suteikia puikią galimybę mūsų virtuvės šefams ir visai maisto kultūros bendruomenei pasidalyti savo meistriškumu ir novatoriškumu tarptautinėje arenoje.

Šis pripažinimas pabrėžia Lietuvos virtuvės unikalumą Europos gastronomijos žemėlapyje ir siūlo žavų skonių ir technikų tyrinėjimą išrankiems gomuriams visame pasaulyje.

Be kultūros, istorijos, gamtos ir kitų lankytinų vietų, Lietuva dabar turi dar vieną svarų argumentą turistams, vertinantiems kokybiškas keliones, atvykti čia“, – džiaugėsi „Keliauk Lietuvoje“ atstovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.