Gruodžio mėnesį dovanų kuponų pardavimas išauga 5 kartus

Per pastaruosius metus prekybos centrų dovanų kuponų pardavimai išaugo daugiau nei 40 procentų.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 20, 2013, 11:35 AM, atnaujinta Feb 19, 2018, 6:10 PM

„Lapkričio pabaigoje prasidėjo tikras dovanų kuponų pirkimo bumas. Gruodžio mėnesį, palyginus su paprastais mėnesiais, dovanų kuponų pardavimai išauga net iki 5 kartų“, - sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė. Anot jos, prognozuojama, kad 2013 metais bus parduota net 60 procentų daugiau „Ozo“ dovanų kuponų nei 2012 metais.

Lietuvos gyventojai vis dažniau, pirkdami dovanas, teikia pirmenybę dovanų kuponams. Tokiu būdu dovanojama teisė pačiam išsirinkti dovaną ir užtikrinama, kad ji tikrai patiks ir bus reikalinga.

„Perkančiam nereikia sukti galvos, ką nupirkti, todėl sutaupoma nemažai laiko ir išvengiama vaikščiojimo po dešimtis parduotuvių“, - sako I.Navickaitė. Pasak jos, dovanų kuponus dažnai perka įmonės. Atlikus tyrimą prekybos ir pramogų centre „Ozas“, paaiškėjo, kad 74 procentai lankytojų, atėjusių į prekybos centrą pirkti dovanos, renkasi dovanų kuponus. 15 procentų perka dovanas juvelyrinių dirbinių arba kosmetikos bei parduotuvėse parduotuvėse, 5 procentai dovanoja knygas arba namų apyvokos reikmenis.

„Lietuviai – praktiški žmonės, todėl gautus dovanų kuponus dažniausiai išleidžia pirkdami maisto prekes, drabužius arba avalynę. Rečiau dovanų kuponai panaudojami juvelyriniams dirbiniams arba technikai įsigyti“, - konstatavo I.Navickaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.