Tiesiant gatvę ant kalvos šlaito buvo įrengtos dvi 20 ir 29 metrų ilgio estakados, tačiau betoninės konstrukcijos aptrupėjo, o metalinės - pažeistos korozijos. Naujos plačios gatvės Kauno centre prireikė 1930 metais pastačius Vytauto Didžiojo tiltą.
Abie būtinybę remontuoti šią Savanorių prospekto dalį prabilta maždaug prieš dešimtmetį, o pastaraisiais metais konstrukcijos būklė kėlė didesnį pavojų negu Panemunės tiltas.
Darbai prasidėjo šių metų pavasarį ir kainavo 9,1 mln. litų. Vietoj estakadų buvo įrengta atraminė siena, sudaryta iš 12 ir 13 metrų ilgio polių. Tokiu būdu pavyko sutvirtinti įkalnės šlaitą, o vėliau pakloti net keli sluoksniai asfalto.
Kitąmet naują asfalto dangą planuojama patiesti Savanorių prospekto atkarpoje iki sankryžos su Taikos prospektu.
Kol vyko darbai, įvažiuoti į Savanorių prospektą šioje vietoje galėjo tik autobusai ir troleibusai.
Dabar tvarkomi šaligatviai, aplinka. Jeigu oras bus palankus, darbus ketinama baigti kitų metų sausio pabaigoje.
„Visus gatvių remonto darbus šiemet įvykdėme 100 procentų, gal net 110 procentų“, – džiūgavo Kauno meras Andrius Kupčinskas. Pasak jo, bendrovė „Kauno tiltai“ Savanorių prospekto įkalnės remontą baigs net pora mėnesių anksčiau negu buvo žadėta.
Kelininkai įsitikinę, kad mažiausiai pusšimtį metų jokio remonto šioje vietoje tikai nereikės. ˙