Tai pirmoji naujos koncepcijos parduotuvė. Ji buvo modernizuojama kone mėnesį. Ir šiuo metu pirkėjams jau siūlomas atnaujintas, daug didesnis gaminių asortimentas, naujų gamintojų prekių, organizuojami rinkos naujienų pristatymai, teikiama naujų paslaugų.
Parduotuvei modernizuoti bei asortimentui išplėsti skirta kone 350 tūkst. eurų investicijų.
Tai pirmoji parduotuvė Lietuvoje, kurioje įrengta specialios erdvės kavai degustuoti ir rinkos naujienoms pateikti.
Modernioje kavos degustacijai skirtoje erdvėje kiekvienas parduotuvės lankytojas gali gauti informacijos apie įvairias šviežios kavos rūšis, jų paskanauti, sulaukti vertingų patarimų.
Tokioje erdvėje vyks ir kavos aparatų pristatymai.
Naujienoms skirtose erdvėje bus pristatomos kaskart vis kitos rinkos naujovės – „karšti“ produktai, kurie iki tol dar nebuvo pristatyti Lietuvos rinkai.
Per parduotuvės atidarymą didžiulio lankytojų dėmesio sulaukė technologijų naujienos – kiekvienas norintis galėjo „pasimatuoti“ išmaniuosius akinius „Google glass“, išbandyti 3D skenerį ir 3D spausdintuvą, susipažinti su žaidimų naujovėmis, o kartu – ir su Velykinių kiaušinių marginimo robotu.
Lietuvoje veikia 27 „Topo centras“ ir 7 „Euronics" tinklo parduotuvės. Netrukus ir kitose „Euronics“ parduotuvių vietose duris atvers atnaujintos ir modernios „Topo centras“ parduotuvės, tad tinklas turės 34 modernias „Topo centro“ parduotuves.