Bendrovės „Kalnapilio-Tauro grupė“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas teigė, kad įvedus visuotinę užstato už tarą sistemą (ji įsigalios nuo kitų metų vasario) neišvengiamai teks peržiūrėti kainodarą.
„Gamintojai įstatymo yra įpareigoti padengti pakuočių surinkimo išlaidas. Kiek tai kainuos, dar neaišku, tačiau sąnaudų tikrai bus. Jau vien naujas ženklinimas atsieis nemenkai“, – neslėpė įmonės vadovas.
Jis prognozavo, kad užstato sistemą vartotojai sutiks gana priešiškai, nes taip yra buvę Suomijoje, Danijoje bei Estijoje. Gali būti, kad nustos augęs šiuo metu labai kylantis skardinės taros segmentas, nes skardines į taromatus bus būtina priduoti nesuglamžytas.
Be to, nuo kitų metų kovo 8 procentais bus padidintas akcizas alui. Anot M.Kirstuko, nelygu stiprumas, pusės litro alaus butelio kaina dėl to pakils 1-2 centais.
Šįmet „Kalnapilio-Tauro“ grupės alaus ir nealkoholinių gėrimų pardavimai per 9 mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2014-ųjų laikotarpiu, išaugo 14 proc. Įmonės pajamos palyginamuoju laikotarpiu pakilo 2,3 proc. iki 41,9 mln. eurų, grynasis pelnas padidėjo nuo 1,267 mln. iki 2,18 mln. eurų.