Anot jos, tokia akcija būtų sėkminga tik tuo atveju, jei vartotojui būtų pasiūlyta alternatyva, kur žmonės galėtų apsipirkti nesilankydami didžiuosiuose prekybos tinkluose.
Į klausimą, ar prie akcijos planuoja prisijungti ir prezidentė, patarėja sakė: „Prezidentė remia tuos žmones, kurie išsako savo poziciją“.
Kokias maisto kainų brangimo priežastis įžvelgia prezidentė? „Labai populiarus atsakymas – sezoniškumas, bet didžiąją įtaką maisto kainų kilimui daro augančios vartotojų pajamos. Didėja minimali alga nedideliuose pajamų ūkiuose. Žmonės gauna daugiau pajamų ir jas išleidžia maistui. Auga paklausa, vartojimas ir tai matydami prekybos tinklai kelia kainas. Veikia ne viena, o kelios priežastys“, – kalbėjo L.Antanavičienė.
Anot prezidentės patarėjos, siūlomas PVM mažinimas duotų tik trumpalaikę naudą. „Dalis naudos nusės paslaugų teikėjų ar prekių pardavėjų kišenėje. PVM mažinimas nereiškia, kad viskas iš karto sumažės.“ L.Antanavičienė pridūrė, kad nereikia pamiršti, kad PVM mokestis yra vienas didžiausių biudžeto maitintojų ir labai svarbu tinkamai subalansuoti situaciją bei kompleksiškai įvertinti galimas pasekmes.