„Kotryna“ toliau plečia savo tinklą Baltijos šalyse garsiais prekių ženklais

Didžiausia vaikiškų prekių mažmenos įmonių grupė Baltijos šalyse uždaroji akcinė bendrovė „Kotryna“, valdanti 10 skirtingų prekės ženklų parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, užbaigė Jungtinės Karalystės prekės ženklo „Mothercare“ parduotuvių franšizės sandorį Baltijos šalyse, įsigydama po dvi „Mothercare“ parduotuves bei prekybos internetu parduotuves Estijoje ir Latvijoje.

Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jul 3, 2017, 1:14 PM, atnaujinta Jul 3, 2017, 1:15 PM

Bendrovė Kotryna OU Estijoje įsigijo 100% įmonės Emahool OU akcijų, turinčios dukterinę įmonę Emahool Latvia SIA.  Nuo šiol šiol „Kotryna“ franšizės būdu valdys  po dvi „Mothercare“ parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, taip pat šio prekės ženklo elektroninės prekybos parduotuves Latvijoje ir Estijoje.

Lietuvoje „Mothercare“ parduotuvės yra įsikūrusios prekybos centruose „Panorama“ ir „Akropolis“. Ateityje šio prekinio ženklo plėtra Lietuvoje dar vyks įsteigiant prekybą internetu bei integruojant „Mothercare“ prekes į kai kurias „Kotryna“ grupės parduotuves.

„Džiugu, kad mūsų tinklas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje pasipildė pasaulyje pripažinto ir vertinamo prekės ženklo „Mothercare“ parduotuvėmis. Vaikų turinčioms ir besilaukiančioms šeimoms pasiūlysime daugybėje pasaulio šalių gerą vardą dėl aukštos kokybės ir saugumo užsitarnavusių gaminių, – teigia UAB „Kotryna“ generalinis direktorius Valdas Nanartavičius. – Parduotuvės įrengtos taip, kad jose būtų malonu ir patogu apsipirkti su vaikais, tačiau ne mažesnis dėmesys skiriamas ir aukštos kvalifikacijos personalui, galinčiam patarti tėvams, kuriems kyla daugybė praktinių klausimų renkantis tinkamiausias prekes“.

„Mothercare“, įsteigta 1961 metais Didžiojoje Britanijoje, gimė iš idėjos atidaryti parduotuvę, kurioje būtų visos reikiamos kokybiškos prekės būsimoms mamoms nuo laukimosi pradžios iki gimstant kūdikiui, taip pat – drabužių, batų bei aksesuarų kūdikiams ir vaikams iki 10 metų amžiaus.

1974-aisiais „Mothercare UK“ įsigijo kokybiškų žaislų gamintojo „Early Learning Center“ (ELC) prekės ženklą ir gerokai sustiprino savo pozicijas tarptautinėse rinkose.

Dabar „Mothercare“ turi 1150 parduotuvių beveik 60-yje pasaulio valstybių. 2016 m. jų pardavimai siekė 1,221 milijardo svarų sterlingų.

2016 m. konsoliduotos UAB „Kotryna“ pardavimo pajamos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje siekė 46 mln. Eur ir buvo 9,5 proc. didesnės nei 2015 m., kai šis skaičius sudarė 42 mln. Eur. Šiemet 25-erių metų  veiklos sukaktį pasitinkančiai bendrovei „Kotryna“ iš viso priklauso 86 vaikų prekių parduotuvės: „Baby City“, „Baby City /Toy City“, „Žaislų planeta“, „Lego“, „Kidzone“, „Kotryna“, „Outlet“ „Juku“ (Estijoje) ir šiais metais įsigytos franšizės būdu valdomos OVS ir „Mothercare“ prekės ženklų parduotuvės.

Vaikiškų prekių prekybos lyderei taip pat priklauso dvi elektroninės prekybos parduotuvės „Baby City/ Toy City” ir „Baby market“. Kadangi prekyba internetu nuolat auga, netolimoje ateityje veiklą pradės ir kitų įmonės valdomų prekės ženklų e-parduotuvės. 

Spauskite mygtuką „VISI KOMENTARAI“ ir reikškite savo nuomonę.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2021 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.