Šiuos ir kitus gedimus „Mano būsto“ grupės įmonių klientai jau gali užregistruoti išmaniai.
Nebereikia vykti į biurą
Tereikia turėti išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, atsisiųsti programėlę „eBūstas“, nufotografuoti gedimą ir keliais mygtuko paspaudimais nusiųsti apie tai pranešimą namo administratoriui. Tokiu atveju gedimo nebereikia registruoti nei skambinant į Klientų aptarnavimo centrą, nei vykti į administruojančios įmonės biurą.
„Ilgą laiką visi gedimai, kuriuos fiksuodavo savo name gyventojai, buvo registruojami telefonu arba nuvykus į biurą. Tačiau skaitmeniniame amžiuje gerokai patogiau tai daryti pasitelkus išmaniuosius įrenginius, kuriuos šiandien turi ir kuriais naudojasi didžioji dauguma žmonių.
Būtent todėl savo klientams sudarėme galimybę visus akimi name matomus gedimus fiksuoti per išmaniąją „eBūsto“ programėlę. Užtenka nufotografuoti gedimą ir keliais paspaudimais pranešti apie jį savo namo administratoriui“, – privalumus dėstė bendrovės „Mano būsto“ daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys.
Naudotojų gretos auga
Išmanioji gedimų registrų sistema sulaukia vis daugiau daugiabučių namų gyventojų dėmesio. Ši platforma pradėjo veikti tik praėjusių metų pabaigoje, bet galimybe pranešti apie gedimus jau pasinaudota 1785 kartus. Palyginti su gruodžio mėnesiu, sausį gedimų registro srautas per „eBūstą“ išaugo 44 proc.
„Žinoma, dar anksti kalbėti apie pasikeitusius klientų įpročius, bet pirmųjų mėnesių statistika rodo, kad gyventojai, išbandę „eBūstą“, noriai naudojasi galimybe registruoti gedimus būtent per šią programėlę.
Tie, kurie ją jau išbandė, suvokė, kad pranešti apie laiptinėje perdegusią lemputę ar blogai besivarstančias duris kur kas patogiau per „eBūstą“. Be to, tai nieko nekainuoja, nes programėle nemokama“, – pabrėžė M.Genys.
Teikia ir konsultacijas
Dar viena naujovė, kuria gali naudotis „eBūsto“ vartotojai, yra virtualios konsultacijos. Dabar norint pasitarti su namo administratoriumi tai galima padaryti tiesioginiu („online“) režimu per susirašinėjimų skiltį. M.Genio teigimu, tai kur kas greičiau ir patogiau, nei skambinti į Klientų aptarnavimo centrą.
„Žvelgdami į susirašinėjimų statistiką matome, kad šis bendravimo būdas su namo administratoriumi gyventojams itin priimtinas. Tai suprantama, nes šiandien mes itin daug laiko praleidžiame bendraudami būtent per susirašinėjimo programas.
Tobulėjant technologijoms, matyt, vis rečiau spręsime buities klausimus skambindami telefonu, nes jau yra gerokai patogesnių būdų“, – įsitikinęs „Mano būsto“ Daugiabučių namų administravimo departamento direktorius.
M.Genio teigimu, per savitarnos platformos susirašinėjimų skiltį iki šiol grupės įmonių klientai parašė 9490 užklausų. Itin didelis srautas užfiksuotas šių metų sausį – palyginti su gruodžiu, jis išaugo net 178 proc.
Šiuo metu „Mano būstas“ turi daugiau nei 38 tūkst. vartotojų, kurie bent kartą per mėnesį naudojasi išmaniosios programos teikiamomis galimybėmis. Įmonė prognozuoja, kad iki pavasario savitarnos portalais ir mobiliąja programėle naudosis per 75 tūkst. vartotojų. (LR)