Pirmasis interviu po svarbaus žingsnio: „Boeing“ vadovas prakalbo apie tragedijas sukėlusias klaidas

„Boeing“ vadovas Dennisas Muilenburgas trečiadienį davė pirmą interviu po to, kai kovą visame pasaulyje buvo uždrausti liūdnai pagarsėjusio lainerio „Boeing 737 Max“ skrydžiai. Interviu CBS direktorius tikino, kad bendrovė „aiškiai pridarė klaidų“, bandydama tvarkytis su kilusia krize.

 D. Muilenburgas vis dėlto pripažino, kad pasitikėjimas tik vienu signalu, kurio gedimas, kaip įtariama, ir sukėlė daugiau nei 300 žmonių gyvybes nusinešusias katastrofas Indonezijoje ir Etiopijoje, buvo klaida.<br> AFP/„Scanpix“ ir „Reuters“/„Scanpix“ nuotr. 
 D. Muilenburgas vis dėlto pripažino, kad pasitikėjimas tik vienu signalu, kurio gedimas, kaip įtariama, ir sukėlė daugiau nei 300 žmonių gyvybes nusinešusias katastrofas Indonezijoje ir Etiopijoje, buvo klaida.<br> AFP/„Scanpix“ ir „Reuters“/„Scanpix“ nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 30, 2019, 1:28 PM, atnaujinta May 30, 2019, 2:02 PM

Ne kartą atmetęs teiginius, kad „Boeing 737 Max“ atakos kampo įspėjimo signalas galėjo būti įrengtas netinkamai, D.Muilenburgas vis dėlto pripažino, kad pasitikėjimas tik vienu signalu, kurio gedimas, kaip įtariama, ir sukėlė daugiau nei 300 žmonių pražudžiusias katastrofas Indonezijoje ir Etiopijoje, buvo klaida.

„Atakos kampo įspėjimo signalo įrengimas buvo klaida. Mūsų komunikacija buvo ne tokia, kokia ji turėjo būti“, – interviu televizijai CBS sakė D.Muilenburgas ir atsiprašė visų katastrofų aukų artimųjų.

Vis dėlto, teigė „Boeing“ vadovas, jis pats pasitiki „Boeing 737 Max“ orlaiviais ir nedvejodamas leistų savo šeimai skristi tokiu lėktuvu.

„Esame tikri dėl fundamentalaus šio orlaivio saugumo“, – kalbėjo D.Muilenburgas.

Trečiadienį D.Muilenburgas investuotojų konferencijoje Niujorke informavo oro linijų atstovus, kad „Boeing“ kompensacija dėl „737 Max“ skrydžių draudimo kiekvienai oro linijų bendrovei išmokės atskirai, o dalis kompensacijos galės būti išmokama ne pinigais, o tam tikromis paslaugomis.

„Žinau, kad neigiamai paveikėme vasaros skrydžių tvarkaraščius, ir tai yra skausminga. Visgi tikimės, kad pasieksime tarptautinį susitarimą su FAA (Federaline aviacijos administracija)“, – teigė D.Muilenburgas.

Po dviejų katastrofų pernai spalį Indonezijoje ir kovo 10 d. Etiopijoje, per kurias žuvo iš viso 346 žmonės, „Boeing 737 Max“ orlaivių skrydžiai yra draudžiami tol, kol bus išaiškintos tikslios tragedijų priežastys.

Preliminarūs juodųjų dėžių duomenys parodė, kad Indonezijos „Lion Air“ ir Etiopijos „Ethiopian Airlines“ pilotų valdomų orlaivių katastrofos galėjo būti panašios.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.