Kaip ir vasarį, labiausiai krepšelio kainą sumažino prekybos tinklas „Maxima“ (0,30 euro.) ir liko pirmoje vietoje. Tuo metu „Barbora“, padidinusi kainą 0,17 euro, įsitaisė antroje pozicijoje, o prekybos tinklas „Lidl“, padidinęs kainą 0,93 euro, išstūmė iš trečiosios vietos vasarį buvusį „Rimi“. Iš šeštosios pozicijos į ketvirtą pakilo „Norfa“, sumažinusi krepšelio kainą 0,51 euro. Penktoje pozicijoje išsilaikė „e.Rimi“ (brango 1,90 euro), iš septintos į šeštą vietą pakilo „Iki“ (brango 1,31 euro), į septintą poziciją nukrito „Rimi“ (brango 6,06 euro), o „Last Mile“, brangindamas krepšelį 1,43 euro, liko aštuntas.
Pasak Pricer.lt, skirtumas tarp pigiausio („Maxima“) ir brangiausio („Last Mile“) krepšelio yra 18,52 euro (28,1 proc.).
Iš viso reikšmingai (10 proc. ir daugiau) brango 44 prekės iš 52 stebimų. Labiausiai brango pigiausias batonas, vištų kiaušiniai, jūros lydekos filė, pomidorų sultys, pigiausia juoda duona, cukrus, mėsos gaminiai, vištiena.
Tuo metu reikšmingai (daugiau nei 10 proc.) pigo viena prekė – ryžiai.