Neįgaliu vaiku jie rūpinasi kasdien.
Tėvams sunku išvažiuoti į keliones.
Jie pamiršta, kad yra savaitgaliai ir atostogos.
Mokslo metais vaikai eina į mokyklas.
Jie lanko dienos centrus.
Turi ką veikti po pamokų.
Tačiau ateina vasara.
Mokyklos užsidaro.
Dienos centruose sumažėja užsiėmimų.
Ką veikti tada?
Mama Gintarė augina sūnų su negalia.
Ji pasakoja, ką per vasarą veikia jos sūnus.
Vaikas visada turi ką veikti.
Jis piešia ir lipdo.
Dėlioja paveikslėlius iš mažyčių gabalėlių.
Sportuoja.
Turi konstruktorių.
Televizorių jis žiūri mažai.
Kompiuteriu irgi retai žaidžia.
Kiti užsiėmimai yra naudingesni.
Mama Gintarė ir jos sūnus susitinka su kitomis šeimomis.
Būna įvairių linksmų nuotykių. Daug padeda seneliai.
Gintarės šeimoje yra taisyklės.
Jų laikosi visi.
Gintarės sūnus turi savo pareigas.
Jis padeda gaminti valgį.
Išneša šiukšles.
Suplauna indus.
Pats susitvarko.
Visi kartu eina į parduotuvę.
Taip jis mokosi būti savarankiškas.
Vasarą mama su sūnumi važiuoja į stovyklą Giruliuose.
Ji trunka dvi savaites.
Stovykla yra labai naudinga.
Vaikas čia turi ką veikti.
Jis susiranda naujų draugų.
Mama Gintarė taip pat pailsi.
Ji pabendrauja su kitomis šeimomis.
Mama norėtų, kad dienos stovyklos Vilniuje kainuotų ne taip brangiai