Buvo siekiama įvertinti teikiamų paslaugų kokybę.
Ir sužinoti, ar skubiais atvejais teikiamos vertimo paslaugos.
Apklausos dalyviai gerai vertina vertimo paslaugų kokybę.
Tačiau neužtenka vertimo paslaugas teikti tik dienos metu.
Be to, skubiai prireikus vertimo kurtieji priklausomi nuo aplinkybių.
Telefonuose kurtiesiems įdiegta programėlė lietuvių kalba.
Tačiau ji nėra labai gera, nes ne visada pavyksta gauti pagalbą.
Apklausa vykdyta norint išsiaiškinti vertimo paslaugų poreikį.
Ir ar vertėjų centrų darbas atitinka kurčiųjų lūkesčius.
Kurtieji yra pakankamai aktyvūs visuomenės nariai.
Jiems paslaugų reikia darbo vietoje, studijuojant, kitose įstaigose.
Aktyvus kurčiasis vertimo paslaugomis naudojasi nuolat.
Kurčiųjų bendruomenė siekia, kad vertėjų centrai dirbtų ilgiau.
Paprastai vertėjų centrai dirba iki penktos valandos vakaro.
Kai reikia, jie paslaugas teikia keliomis valandomis ilgiau.
Kurtieji nori lengviau ir dažniau gauti vertimo paslaugas.
Kad skubiais atvejais paslauga būtų teikiama visą parą.
Kurtiesiems neprieinama ir pagalba bendruoju pagalbos numeriu.
Bendrosios pagalbos centras parengė kurtiesiems programėlę.
Programėle galima naudotis per telefoną arba planšetinį kompiuterį.
Tačiau programėlė parengta netinkamai ir netiksliai.
Joje pateikta daugybė klausimų ir reikia pasirinkti atsakymus.
Nutikus nelaimei atsakyti į visus klausimus yra per sunku.
Daugeliui kurčiųjų nepavyko gauti pagalbą naudojantis programėle.
Kurtieji siūlo sukurti paveikslėlių arba simbolių programėlę.
Kitais metais tai ir planuojama pradėti daryti.