Neįgaliesiems pritaikytos automatinės degalinės

Automatinių degalinių tinklo atstovai paskelbė naujovę.

Klaviatūra, kuria naudojantis galima pasirinkti kolonėlę, susimokėti už degalus, atsispausdinti kvitą, atnaujintose degalinėse nuleista 25 centimetrais žemiau, tačiau Ramunei ji vis tiek atrodo aukštokai.<br>Linos Jakubauskienės nuotr.
Klaviatūra, kuria naudojantis galima pasirinkti kolonėlę, susimokėti už degalus, atsispausdinti kvitą, atnaujintose degalinėse nuleista 25 centimetrais žemiau, tačiau Ramunei ji vis tiek atrodo aukštokai.<br>Linos Jakubauskienės nuotr.
Ramunei klaviatūrą pavyksta pasiekti tik pasistačius vežimėlį šonu.<br>Linos Jakubauskienės nuotr.
Ramunei klaviatūrą pavyksta pasiekti tik pasistačius vežimėlį šonu.<br>Linos Jakubauskienės nuotr.
Erdvės manevruoti vežimėliu pakanka, pasiekti kuro žarną nesunku.<br>Linos Jakubauskienės nuotr.
Erdvės manevruoti vežimėliu pakanka, pasiekti kuro žarną nesunku.<br>Linos Jakubauskienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Aš galiu

Jul 15, 2016, 1:25 PM, atnaujinta May 18, 2017, 7:55 PM

Jie pritaikė degalinių aplinką žmonėms su judėjimo negalia.

Įgyvendinti pakeitimai mokėjimo terminaluose.

Tad įsipilti kuro neįgalieji dabar gali gerokai patogiau.

Nuspręsta šią naujovę patikrinti praktiškai ir įsitikinti.

Padėti sutinka Ramunė Šidlauskaitė.

Ji sėdi neįgaliojo vežimėlyje, bet dažnai pati vairuoja automobilį.

Pagalbininkas buvo ir degalinių prekybos skyriaus vadovas.

Su bandymo dalyviais žurnalistai susitiko vienoje iš degalinių.

Ramunė privažiavo nuosavu automobiliu.

Ramunė važinėja daug ir degalų tenka piltis dažnai.

Ji turi ir mėgstamas vietas, kur visada sulaukia pagalbos.

Išbandyti naujovę merginai smalsu.

Ramunė privažiuoja prie terminalo, jo klaviatūra dabar yra žemiau.

Tačiau Ramunei klaviatūra vis tiek atrodo per aukštai.

Ramunė tvirta, tad prisitaikyti prie nepatogumų jai paprasta.

Vežimėlį ji pasuka šonu, ir atstumas iki klaviatūros sumažėja.

Susimokėjusi už kurą, Ramunė nuvažiavo piltis degalų.

Erdvės judėti vežimėliu pakanka, pasiekti kuro žarną nesunku.

Tad Ramunė greitai įsipila degalų.

Atsispausdinti kvitą merginai taip pat puikiai pavyksta.

Nors degalų bakas pripildytas, Ramunei lengva nebuvo.

Verslininkai visada turėtų konsultuotis su neįgaliaisiais.

Verslininkai sako, kad įrengiant sistemą į neįgaliųjų pageidavimus buvo atsižvelgta.

Bet jie turėjo paisyti techninių ir saugumo reikalavimų.

Neįgaliesiems svarbi kiekviena su jais susijusi naujovė.

Neįgaliojo vežimėliuose sėdintys žmonės renkasi ne mažesnę kainą.

Svarbiausia yra patogumas ir prieinamumas.

Svarbu ir tai, kad prireikus pagalbos, ji būtų suteikta laiku.

Ramunei ne kartą teko lankytis užsienio šalyse.

Ten ir automatinėse degalinėse yra nurodyti telefonai.

Jais paskambinęs žmogus gali išsikviesti pagalbą.

Tokia galimybė numatyta ir Lietuvos automatinėse degalinėse.

Ramunė labai džiaugiasi naujove, nors trūkumų yra.

Ji džiaugiasi, kad vežimėliu nereikia važiuoti į degalinės vidų.

Galimybė atlikti visas procedūras lauke neįgaliesiems patogi.

Be to, dabar jie gali įsipilti degalų ir automatinėse degalinėse.

Ramunė tikisi, kad Lietuvą pasieks ir dar viena didelė naujovė.

Ir bus galimybė už degalus susimokėti išmaniuoju telefonu.

Tokia sistema jau veikia kai kuriose užsienio šalyse.

Degalinės atstovai žada atsižvelgti į visas neįgaliųjų pastabas.

Jie tikisi, kad investuoti pinigai nenueis veltui.

Ir savarankiškai įsipilti degalų atvažiuos tūkstančiai neįgaliųjų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.