Po keistų lenktynių Malaizijoje – žaibai „Red Bull“ komandoje

„Formulės 1” čempionas Sebastienas Vettelis laimėjo nepaklusęs nurodymams leisti pirmam finišuoti kitam „Red Bull” komandos lenktynininkui Markui Webberiui, remdamasis naujienų agentūra „Reuters” rašo dienraštis „Lietuvos rytas”.

„Tai nėra pergalė, kuria aš labai didžiuočiausi, nes laimėti turėjo Markas”, – po lenktynių sakė S. Vettelis (dešinėje).<br>AP
„Tai nėra pergalė, kuria aš labai didžiuočiausi, nes laimėti turėjo Markas”, – po lenktynių sakė S. Vettelis (dešinėje).<br>AP
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 25, 2013, 4:46 PM, atnaujinta Mar 9, 2018, 8:45 AM

Sek sporto naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

27-oji Vokiečio pergalė per karjerą buvo kupina juodų emocijų, kurios prasidėjo liūtimi trasoje, o baigėsi kaltinimais ir rūsčiais veidais ant prizininkų pakylos.

„Tai nėra pergalė, kuria aš labai didžiuočiausi, nes laimėti turėjo Markas”, – sakė nugalėtojas.

Kiti du nurodymus įvykdė

„Mercedes” duetas Lewisas Hamiltonas ir Nico Rosbergas finišavo trečias ir ketvirtas, atsilikę apie 12 sekundžių nuo S. Vettelio.

Šiems lenktynininkams irgi buvo nurodyta nesivaržyti tarpusavyje ir išlaikyti esamą padėtį.

Skirtingai nei S. Vettelis, jo tautietis N. Rosbergas padarė tai, ko buvo paprašytas, nors pats lenktynių metu kartojo komandai, kad yra greitesnis ir turėtų būti priekyje L. Hamiltono.

„Tiesą sakant, tai Nico turėtų stovėti čia vietoj manęs, – pripažino ir L.Hamiltonas, užėmęs trečiąją vietą ir pirmą kartą užlipęs ant prizininkų pakylos po perėjimo iš „McLaren” į „Mercedes”. – Nesakyčiau, kad geriausias pojūtis dabar stovėti čia, bet lenktynės yra lenktynės.”

Liepė patraukti iš kelio

„Nuslūgstant emocijoms reikia suvokti, jog labai svarbu, kad pelnėme 43 taškus. Tai buvo fantastinis komandos pasirodymas, nepaisant padangų nusidėvėjimo.

Nemanėme, kad jos būtų atlaikiusios dar penkis ar šešis ratus, – pareiškė „Red Bull” vadovas Christianas Horneris. – Liepėme lenktynininkams likti savo pozicijoje iki varžybų pabaigos ir tausoti padangas. Didžiausias nerimas buvo dėl padangų.

Bet Sebastienas nusprendė imtis iniciatyvos ir lenkti... Jis norėjo laimėti šias lenktynes.”

„Red Bull” vadovas tvirtino suprantantis konkurencinės kovos tarp S. Vettelio ir M. Webberio istoriją ir teigė, jog komanda turės nedelsdama aptarti padėtį.

Australas M. Webberis startavo iš 5-osios pozicijos, bet po antrojo padangų keitimo buvo lyderis.

Abu „Red Bull” lenktynininkai kovėsi vienas prieš kitą.

S. Vettelio apmaudas vis augo, nes M. Webberis sėkmingai gynėsi nuo komandos draugo atakų.

„Markas per lėtas, patraukit jį iš kelio”, – per radiją komandos prašė vokietis. Jis aplenkė M. Webberį, kai šis sumažino greitį.

Po lenktynių S. Vettelis atsiprašė, tačiau sulaukė šalto M. Webberio žvilgsnio abiem keliaujant ant garbės pakylos.

„Mūsų strategija buvo gera, bet po paskutinio sustojimo komanda liepė sulėtinti greitį, – nusivylimo neslėpė australas. – Sebas (S. Vettelis. – Red.) nutarė savaip ir sulauks užtarimo kaip visada. Aš sumažinau greitį, o kaip mes visi žinome, jis visada greitas paspausti paminą.”

„Ferrari” padarė klaidą

Fernando Alonso tai buvo 200-osios lenktynės „Formulės 1” pirmenybėse, bet jas ispanas norėtų kuo greičiau pamiršti.

Pernai Malaizijos trasoje netikėtą pergalę pasiekęs F. Alonso vakar startavo iš trečiosios pozicijos ir jau antrajame posūkyje sulaukė bėdų – susilietus su S. Vettelio mašina ispano automobilio priekinis sparnas buvo pažeistas.

Regis, „Ferrari” komanda padarė lemtingą klaidą, palikusi ispaną trasoje su sulaužytu sparnu, o ne pakvietusi į priežiūros zoną.

Priekinis sparnas netrukus nulėkė, automobilis tapo sunkai valdomas ir F.Alonso turėjo pasitraukti iš varžybų antrajame rate.

„Formulės 1” čempionatas

Antrasis etapas. Malaizijos didžiojo prizo lenktynės. Lenktynių distancija – 310,408 km (56 ratai po 5,543 km). 1. S.Vettelis (Vokietija, „Red Bull”) – 1 val. 38 min. 56,681 sek., 2. M.Webberis (Australija, „Red Bull”) – atsiliko 4,298 sek., 3. L.Hamiltonas (Anglija, „Mercedes”) – 12,181 sek., 4. N.Rosbergas (Vokietija, „Mercedes”) – 12,640 sek., 5. F.Massa (Brazilija, „Ferrari”) – 25,648 sek., 6. R.Grosjeanas (Prancūzija, „Lotus”) – 35,564 sek., 7. K.Raikkonenas (Suomija, „Lotus”) – 48,479 sek., 8. N.Huelkenbergas (Vokietija, „Sauber”) – 53,044 sek., 9. S.Perezas (Meksika, „McLaren”) – 1 min. 12,357 sek., 10. J.E.Vergne’is (Prancūzija, „Toro Rosso”) – 1 min. 27,124 sek..

Asmeninė įskaita. 1. S.Vettelis – 40 taškų, 2. K.Raikkonenas – 31, 3. M.Webberis – 26, 4. L.Hamiltonas – 25, 5. F.Massa – 22, 6. F.Alonso (Ispanija, „Ferrari”) – 18.

Komandų įskaita. 1. „Red Bull” – 66 taškai, 2. „Lotus” – 40, 3. „Ferrari” – 40, 4. „Mercedes” – 37, 5. „Force India” – 10.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.