Ralyje nukentėjo suoliukai, po pirmosios dienos greičiausias V.Švedas

Penktadienį vakare ežeringame Aukštaitijos krašte prasidėjęs ralis sudrebino Visaginą ir jo apylinkes. Beveik 100 dalyvių stojo prie starto linijos, bet greičiausias iš jų visų buvo Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas su „Mitsubishi Lancer Evo X“.

Daugiau nuotraukų (1)

Ilona Staškutė

Aug 9, 2013, 9:24 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 1:01 AM

Antrąją vietą užėmė Aleksejus Lukyanukas ir Aleksejus Arnautovas su tokiu pat automobiliu. Svečiai iš Rusijos atsiliko daugiau nei 10 sekundžių. Tačiau pirmosios dienos rezultatai visiškai nelemia ralio baigties – penktadienį sportininkai įveikė tik tris ruožus iš 13.

Žiūrovų malonumui

Pirmoji diena buvo daugiausiai skirta žiūrovams. Pirmasis ir trečiasis greičio ruožai vyko ta pačia trasa Visagino gatvėmis, o antrasis greičio ruožas pažįstamas labiausiai užkietėjusiems ralio gerbėjams, dar prisimenantiems Visagino apylinkėse vykdavusį žiemos ralį.

Visagino miesto ruože lenktynių trasa vedė ne tik gatvėmis, bet ir ten, kur paprastai automobiliams įvažiuoti draudžiama. Gausiausias žiūrovų būrys buvo apgulęs Visagino stadioną.

Jo viduryje buvo įrengtas tramplinas, per kurį šokdami automobiliai nuskriedavo po keletą metrų, atsiplėšę nuo žemės visais keturiais ratais.

Svečiai parodė daugiau

Nusileidę sportininkai išlėkdavo pro stadiono vartus, staigiai stabdydami prieš siaurą išvažiavimą per šaligatvį, apribotą suoliukų, apšvietimo stulpų ir gėlyno.

Pirmasis startavęs Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi dirbtinį trampliną įveikė švelniai, kaip ir dauguma lietuvių, tausodami techniką šeštadieniui.

O svečiai iš užsienio vaizdingai pozavo žiūrovams ir fotografams. Latviai Janis Vorobjovs, Martinš Svilis, Aivis Egle ir rusas A.Lukyanukas šoko itin toli ir mašinos priekiu kabinę purų žvyrą nulėkdavo pirmyn.

Duobės ir stulpai

Pravažiavus trečdaliui sportininkų ties nusileidimo nuo dirbtinio tramplino vieta susiformavo duobė, į kurią įkliuvo Gintautas Šlepikas, jis nusilaužė gabalą buferio. Pats įspūdingiausias buvo Gedimino Ramono šuolis, bet įsibėgėjęs „Mitsubishi Evo IX“ skaudžiai rėžėsi priekiu į žemę.

Dar vieną didelio žiūrovų palaikymo sulaukusią klaidą padarė Krzystofas Oleksowicz. Jis susimaišė trasoje ir bandęs iš klaidingos pusės apvažiuoti trasos ribą žymintį apšvietimo stulpą užgeso. „Subaru Impreza“ automobilį sportininkui pavyko užvesti ne iš pirmo karto, todėl jis prarado daug brangaus laiko.

Meilė senovinei technikai

Atėjus silpnesnių automobilių eilei žiūrovai šiek tiek prisnūdo, bet kiekvieno greičio ruožo pabaigoje jų laukė desertas – sportiniai „žiguliukai“ ir specialiai paruošti sunkvežimiai GAZ. Abiejų klasių sportininkai nepretenduoja į aukščiausias vietas ralyje, todėl per trampliną šoko drąsiai ir susilaukė itin daug ovacijų.

Vienas iš GAZ vairuotojų, estas Kaido Vilu sukėlė didžiausią emocijų bangą, kai nespėjęs sustabdyti automobilio prieš posūkį nuskriejo tiesiai ir atsitrenkė į priešais stovėjusius suoliukus, o nerangiai išsisukinėdamas dar kliudė apšvietimo stulpą.

Tačiau, laimei, didelių nelaimių penktadienį neįvyko.

Šeštadienį sportininkai persikels į Zarasų apylinkes ir per vieną dieną turės įveikti net 10 greičio ruožų. Paskutinis jų vyks Zaraso saloje ir iš karto po finišo greičiausiems bus įteikti "Autoplius 300 lakes rally" apdovanojimai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.