Artėjant „Formulės-1“ Spa etapui - įdomybės ne tik trasoje

Štai ir pasibaigė ilgoji „Formulės 1“ pertrauka, ir mūsų vėl laukia kvapą gniaužiančios lenktynės. Ši pertrauka buvo suplanuotos atostogos – dvi savaites komandoms buvo draudžiama dirbti. Jos privalėjo uždaryti projektavimo ir gamybos biurus ir tiesiog turėjo ilsėtis.

Arūnas Volungevičius yra „Viasat Sport Baltic“ komentatorius.
Arūnas Volungevičius yra „Viasat Sport Baltic“ komentatorius.
Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Volungevičius

Aug 24, 2013, 4:35 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 6:35 PM

Vis dėlto galima neabejoti, kad per tokią ilgą pertrauką kaip nors ir kur nors vis tiek buvo dirbama. Neabejotina, kad labai dirbo tie, kurie atsilieka nuo konkurentų, pvz. „Ferrari“. Jie tikėjosi, kad ši pauzė pristabdys įsibėgėjusius varžovus, o gal ir patiems pavyks rasti tai, kas padės važiuoti greičiau.

Vasaros pabaigoje prasideda naujų kontraktų pasirašymo sezonas. Markas Webberis jau anksčiau buvo paskelbęs, kad išeina iš „Red Bull“. Ši naujiena lenktynininkų rinkai padarė nemažą įtaką. Jau girdėjome, kad K.Raikkonenas į australo vietą nepretenduoja. Galima numanyti, kad „Red Bull“ stiprinsis iš vidinių rezervų, pvz. kitu australu – Danieliu Ricciardo. Apie jį sklando labai geri atsiliepimai. Be to, įdomu tai, kad D. Ricciardo rezultatai labai pagerėjo kaip tik po M. Webberio pasiskelbimo apie išėjimą iš „Red Bull“.

K.Raikkoneno istorija nesibaigė derybomis su „Red Bull“. Girdisi gandų, kad „Ferrari“ norėtų suomį susigrąžinti. Sklinda kalbos, kad K.Raikkonenas savo dabartinei ekipai „Lotus“ iškėlė reikalavimų, labiausiai susijusių su investicijomis į komandą. „Lotus“ techninio direktoriaus J.Allisono išėjimas, be abejo, negali neatsiliepti komandos techninėms galimybėms. K.Raikkoneno nerimas tikriausiai susijęs su komandos konkurencingumu ateityje. „Lotus“ pasakė, kad suomiui išlaikyti banko neplėš. O taupant technikos sąskaita nukentės komandos konkurencingumas. Kas iš to, jei tu turi gerą lenktynininką, bet negalėsi jam suteikti gero bolido.

4 savaitės buvo labai ilgos ir šią pertrauką sunku iškęsti. Dėl to spaudoje visuomet pasirodo daug gandų, padedančių užpildyti tuštumą. Tačiau lenktynės jau sugrįžta.

Spa trasą pažįsta ir mėgsta visi, kurie domisi automobilių sportu. Taip yra dėl labai įdomios trasos konfigūracijos, didelių reljefų skirtumų ir sunkiai nuspėjamo oro. Kiekvienas žiūrovas bent kartą norėtų Spa lenktynes pažiūrėti gyvai, o ne per televizorių. Realybėje trasa labai skiriasi nuo vaizdo ekrane.

Spa trasoje visuomet galima tikėtis siurprizų – netikėtai atsirandančių pretendentų į pergalę. Prieš kelerius metus net tokia komanda kaip „Force India“, kurios bolidas buvo konfigūruotas lenktynėms greitose trasose, vos nelaimėjo Belgijos Didžiojo prizo lenktynių. Taigi trasa specifinė, o ir oras čia visuomet gali sumaišyti kortas.

Galima tikėtis, kad čia „Red Bull“ atrodys stipriai, taip pat „Mercedes“. Belgijoje pamatysime ar pastaroji komanda tikrai išsprendė savo padangų dilimo problemas. Kelerios ankstesnės lenktynės parodė, kad „Mercedes“ gali gerai važiuoti ir esant aukštai temperatūrai, vis dėlto Spa trasa reikalauja daug daugiau. Lewisas Hamiltonas ir „Mercedes“ pradedami vertinti kaip pagrindiniai „Red Bull“ konkurentai.

Aš asmeniškai labiausiai laukiu šių lenktynių dėl buvusios ilgos pertraukos, po jos suvalgyčiau bet ką, bet Spa yra ypač skanus kąsnis. Tikiuosi, kad šiose lenktynėse viskas vyks taip, kad ir toliau išliks intriga kovoje dėl čempiono titulo.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.