Antras liko ekipažas iš Lenkijos — Kajetanas Kajetanoviczius ir Jaroslawas Baranas, važiavusiems „Subaru Impreza RT“.
Trečioji vieta taip pat atiteko kaimynams lenkams — Wojciechui Chuchalai ir Kamiliui Helleriui, tramdžiusiems galingąjį „Subaru Impreza STI“.
Šis ralis tapo Lietuvos automobilių ralio čempionato VI ir Lenkijos „Lotos“ automobilių ralio čempionato V etapo varžybos.
Lietuvos pirmenybių dalyviai įveikė 523,45 kilometro atstumą su 10 greičio ruožų, kurių bendras ilgis — 125,1 kilometro. Lenkijos čempionato dalyviai važiavo 12 greičio ruožų, kurių bendras ilgis 166,55 kilometro. Sportininkai varžėsi Kaune, Kaišiadorių, Elektrėnų ir Trakų rajono keliuose. D. Butvilo ir R. Vaitekvičiaus ekipažas pirmavo nuo šeštadienį vykusių pirmųjų greičio ruožų ir sugebėjo išsaugoti saugų atstumą nuo artimiausių persekiotojų.
Lietuvos čempionato įskaitoje antri liko Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas, vairuojantys „Mitsubishi Evo IX“, treti — Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas su „Mitsubishi Evo X“.
Jau pirmąją varžybų dieną dėl avarijų iš kovos pasitraukė keli stiprūs lietuvių ekipažai — antrajame greičio ruože apsivertė Lietuvos automobilių ralio čempionato lyderių Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko automobilis „Mitsubishi Evo X.
Nesėkmė sportininkus ištiko posūkyje, kai automobilis lėkė maždaug 170 kilometrų per valandą greičiu. Lenktynininkai smarkiai nenukentėjo.
Tame pačiame greičio ruože varžybos baigėsi Rokui Kvaraciejui ir Mindaugui Čepuliui, kurių automobilis kliudė kelmą ir išmušė ratą.
Vakarop pakaunėje vykusiame greičio gruože automobilio „Mitsubishi Evo IX“ nepavyko suvaldyti Ramūnui Čapkauskui, važiavusiam su Tomu Šipkausku.