„Formulė 1“: puikus reginys, net jei ir trūksta intrigos

Nuo paskutinio etapo Bahreine iki dabar „Formulėje 1“ iš esmės nieko tokio naujo, kas turėtų įtakos komandų ir pilotų pasirodymui Šanchajuje, neįvyko. Tiesiog Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) apeliacinis teismas paliko galioti Australijos Didžiojo prizo lenktynių teisėjų sprendimą diskvalifikuoti D.Ricciardo iš „Red Bull“ ekipos rezultatą.

Arūnas Volungevičius, „Viasat Sport Baltic“ komentatorius
Arūnas Volungevičius, „Viasat Sport Baltic“ komentatorius
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2014-04-19 23:46, atnaujinta 2018-02-14 12:54

Tai baigtis, kurios ir buvo galima tikėtis, nes kitaip federacija visai būtų paleidusi valdymą iš savo rankų. Na ir „Ferrari“ vadas Stafeno Dominecali pasitraukė iš pareigų. Penkeri jo valdymo metai buvo važiavimas žemyn nuo kalno ir pagaliau kantrybės limitas baigėsi.

Gal „Ferrari“ ir anksčiau galėjo keisti vadovą, bet vis atrodydavo, kad yra už ko užsikabinti. Vis dėlto, pasikeitus reglamentui, nors aerodinamika ir išliko svarbi, variklio įtaka rezultatams „Formulėje 1“ ženkliai padidėjo. Buvo tikimasi, kad „Ferrari“ kaip tik čia parodys savo jėgą. Taip neįvykus, buvo tikrai laikas padėti tašką.

Daugiau esminių pasikeitimų nėra. Šio savaitgalio Kinijos Didžiojo prizo lenktynėse galime tikėtis tolesnio „Mercedes“ dominavimo. Galime prisiminti, kaip baigėsi lenktynės Šanchajuje prieš dvejus metus, kai laimėjo N. Rosbergas, o Michaelis Schumacheris galėjo atvažiuoti antras, jei ne bolido problemos. Šiemet turint tokią bolido persvarą, net nereikia ilgai galvoti kas laimės.

Kokia komanda gali gerai pasirodyti be „Mercedes“? Šanchajaus trasa turi daug tiesiųjų, be to, ilgiausią tiesiąją tarp visų F-1 trasų. Čia variklio galingumas labai svarbu. Tačiau lyginant su Bahreinu, Šanchajuje svarbios ir bolido aerodinaminės savybės. Taip „Red Bull“ galės kompensuoti dalį savo nuostolių. Vis dėlto manau, kad varikliai šioje trasoje bus svarbiausia. Sakyčiau, tikėtina, kad pirmąsias penkias vietas užims bolidai su „Mercedes“ varikliais.

Daug kam įdomesnis klausimas yra kas laimės − Nico Rosbergas ar Lewisas Hamiltonas? Tai yra labai puikiai skatinama intriga/Tai yra puiki intriga. Kas belieka, kai viena komanda turi tokią persvarą. Nėra taip, kad vienas pilotas dominuoja, o kitas uodegą pabrukęs važiuoja paskui. Todėl situacija yra kaitinama ir, matyt, pats „Mercedes“ yra suinteresuotas, kad intriga išliktų, todėl viešai leidžia pilotams lenktyniauti. Viešų pykčio protrūkių nesimato, kas vyksta už uždarų durų – nežinia. ir visa tai duoda peno diskusijoms.

Pasigirsta kalbų, kad aiškus dominavimas, intrigų trūkumas, menkina susidomėjimą „Formule-1“. Bet po Bahreino etapo mažai kas turėjo būti nusivylęs lenktynėmis. Tai buvo reginys, už kurį moką žiūrovai ir visi gavo ko norėjo, išskyrus nebent tik prasčiau pasirodžiusių lenktynininkų ar komandų gerbėjus. Tačiau apskritai lenktynes galima vertinti 10 balų: buvo daug lenkimų, tempas kito, netgi buvo daug kam taip patinkančių įspūdingų avarijų. Aišku, visuomet yra nepatenkintų. Bet jei tokio lygio, kaip Bahreine, lenktynės vyks ir toliau, tai bus smagu. Ir nesvarbu, jei ir toliau labai atsiplėšę pirmaus „Mercedes“ pilotai.

O po Šanchajaus labai lauksime Barselonos etapo. Čia jau galima tikėtis pamatyti kai ką naujo ir galėsime susidaryti įspūdį apie likusią sezono dalį. F-1 istorijoje buvo drastiškų permainų ir čempionato eigoje. Taigi palaukime dar etapų, kurie parodys kaip bus iš tiesų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
REPORTERIS: Lietuvoje prasideda intensyviausių karinių pratybų ciklas