Tačiau tik per plauką nenutiko taip, kad daugybę problemų įveikęs Antano Juknevičiaus ekipažas nebūtų galėjęs tęsti varžybų.
Mechanikams remontuojant tris dienas kaitusį variklį lūžo vienas iš variklio galvos varžtų. Šie varžtai yra specialūs ir neparduodami bet kurioje varžtų parduotuvėje, kad komandai kilo rimta problema, iš kur reikiamą varžtą gauti.
Savo atsarginių varžtų komanda neturėjo ir šeštadienį Peru jų nebuvo kur įsigyti, tačiau A.Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažui pagalbos ranką ištiesė Benedikto Vanago komanda.
„General Financing by Pitlane“ komanda patvirtino, kad lietuviams kolegoms davė varžtą išardę savo atsarginį variklį.
„Ačiū Beno komandai, kad pasidalino varžtu“, – rašė A.Juknevičius prie įrašo, kaip likus lekioms valandoms iki starto komandai pagaliau pavyko užvesti automobilį su sutvarkytu motoru.
Ilgai vargino variklio kaitimas
A. Juknevičius kartu su „CRAFT bearings“ komandos navigatoriumi D. Vaičiuliu šįmet patyrė daugiausiai nuotykių iš visų lietuvių – vertėsi, vos spėjo į startą ir 5-ame etape kovėsi dėl išlikimo varžybose net 14 valandų trasoje.
Į ketvirtąjį greičio ruožą jis išvažiavo ką tik surinktu ir neištestuotu varikliu. Nors A. Juknevičius rezultatų lentelėse stabiliai kilo pozicijomis aukštyn, variklio temperatūros problemos ir toliau kamavo ekipažą. Antroji maratono diena buvo dar sunkesnė.
„Iškart pajautėm, kad mūsų variklio situacija labai bloga. Teko stoti – kartais kas 5 km, kartais kas 15 km, vėl pradėjom vandens medžioklę. Galiausiai neatlaikė viena iš žarnelių – teko stoti ir remontuoti. Važiavome toliau, bet jau pačioj pradžioj buvo aišku, kad jei atvažiuosime į finišą, tai bus paryčiais,“ – sakė A. Juknevičius.
„Visi į mus žiūrėjo kaip į savižudžius – tie visi, kuriuos sutikom miegančius kopose stabdė mus ir prašė nebevažiuoti, o mes jiems atsakom – aqua, aqua (red. Pat. vanduo), – juoką keliančias istorijas pasakoja A. Juknevičius. – Visi važiuojantys gale pasirūpinę didžiuliais LED žibintais, o mes jau du-tris metus naktimis nevažiavę su vienu žibintuvėliu ant Dariaus galvos, kuris dar likus 3 km pats pasidavė.“
Galiausiai jiems pasiekus finišą mechanikai turėjo vieną dieną, per kurią perrinko variklį, nušlifavo variklio galvas, pakeitė radiatorių ir net spėjo išplauti visur prilindusį fešfešą.