Tačiau šią savaitę jų viltys laimėti sudužo į betoninę „SPA Francorchamps“ lenktynių trasos sieną.
Komanda susitarė su praėjusiais metais laimėjusios komanda „EMG Motorsport“ ir šiemet Palangoje ruošėsi lenktyniauti pernai nugalėjusiu automobiliu „Porsche 991 GT3 CUP“.
Lemtinga avarija
Mantas, Marius, Arūnas ir Aurelijus intensyviai treniravosi.
Testų legendinėje Belgijos „SPA Francochamps“ trasoje metu komanda sudaužė automobilį.
Išoriškai pažeidimai neatrodė drastiški. Komandos lenktynininkai tikėjosi, kad inžinieriai nesunkiai atstatys automobilį ir Palangoje po savaitės galės varžytis dėl pergalės.
Tačiau jų viltims nebuvo lemta išsipildyti.
Išardžius automobilį paaiškėjo, kad pažeidimai pernelyg dideli: smūgis į galinį ratą buvo toks didelis, kad nuo jo skilo pavarų dėžės korpusas, trūko variklio blokas ir nepataisomai persikreipė visas kėbulas.
Visus pagrindinius agregatus reikia keisti, todėl spėti laiku paprasčiausiai nėra jokių galimybių.
Viltys greitai užgeso
Sportininkų ryžto tai nei kiek nesumažino, greičiau atvirkščiai.
Sėdę prie telefono pabendravo su dauguma ilgų nuotolių lenktynių komandų, kurios turėjo konkurencingą techniką.
Viltys geso sulig kiekvienu skambučiu – kitą savaitgalį po Palangoje vyksiančių „Aurum 1006 km“ lenktynių vyksta 24 val. lenktynių maratonas „SPA Francochamps“ trasoje, todėl visos komandos nenorėjo rizikuoti ir atsisakė automobilį nuomoti.
„Komandos turi pakankamai konkurencingos technikos, bet negali rizikuoti – nesutinka duoti net savo atsarginių automobilių, nes jiems tai vienos svarbiausių lenktynių šiais metais“, – pasakoja M. Janavičius.
Minėtose lenktynėse dalyvaus net 72 komandos ir turint omenyje, kad visos jos turi po vieną pagrindinį ir po vieną atsarginį automobilį, tam savaitgaliui yra rezervuoti net 144 ilgoms distancijoms pritaikyti automobiliai.
Važiuos su lėtesniu
„Nugalėti šiais metais vilčių beveik nebeliko, tačiau dalyvauti neatsisakome.
Bent jau gerai praleisime laiką. Juk dalyvauti Palangoje „Aurum 1006 km“ lenktynėse yra garbės reikalas kiekvienam lenktynininkui“, – sako M. Janavičius.
Komanda priėmė sprendimą į Palangą važiuoti ne tokiu greitu „Porsche“.
Sportininkai turi stovintį garaže paruoštą lenktynėms „Carrera“, kuriuo ketino dalyvauti Vokietijos VLN čempionate.
Tai gatvėms važiuoti pritaikytas „Porsche 911 Carrera“ su saugos lankais. Jis atitinka FIA saugumo reikalavimus, tačiau jgalia ir galimybėmis gerokai nusileidžia konkurentams.
„911 Carrera“ sumontuotas 3,4 litro darbinio tūrio variklis išvystantis vos 350 AG. Tokiu automobiliu laimėti Palangoje vykstančias lenktynes įmanoma buvo nebent prieš 15 metų.
Vokietijoje yra itin konkurencinga klasė, kurioje sportininkai lenktyniauja automobiliais iki 3,5 l darbinio tūrio varikliais ir ten šis „Porsche“ labai konkurencingas.
Neturi jokių šansų
„Aurum 1006 km“ lenktynėse jam tektų lenktyniauti toje pat klasėje su kitais „Porsche GT3 Cup“ ir „Lamborghini“ monstrais.
„Neturime jokių šansų laimėti. Mūsų galimybes galbūt galėtų padidinti nebent šiemet naujai įvestas „Balance of Performance“ taisyklių paketas arba perkėlimas į žemesnę klasę.
Bet kokiu atveju tenka koreguoti planus – vietoje pergalės bendroje įskaitoje važiuosime tiesiog gerai praleisti laiką ir jeigu pasiseks, pakovoti dėl aukštų vietų savo klasėje“, – sako M. Janavičius.
A. Rusteika 2006 metais jau yra laimėjęs lenktynes Palangoje tada aplenkęs gerokai greitesnius automobilius. Galbūt ir šiemet jam ir komandai šypsosis sėkmė.