„Ford Shelby GT350“ yra tas kodinis pavadinimas, po kuriuo ir slypi visas Amerikos automobilių pramonės žavesys.
„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ ekipa dar lenktynių savaitgalio pradžioje nerimavo dėl to, ar jų „Shelby“ atlaikys lietuvišką kaitrą.
Komanda svarstė, kad norint palengvinti darbą varikliui gali tekti atsisakyti oro kondicionieriaus. Tačiau po dvi dienas trukusių treniruočių sesijų komanda priėmė sprendimą nieko nekeisti, todėl vairuotojai savo darbo „kabinete“ neturės kęsti beprotiškos kaitros.
„Pirma šios dienos treniruotė parodė, kad temperatūros problemos buvo išspręstos ir amerikietiško privalumo – oro kondicionieriaus – atsisakyti neteks. Kvalifikacijoje jau galėjome nebegalvoti apie techniką ir koncentravomės į važiavimą. Eugenijus Sladkevičius „įvažiavo“ 1 min. 19,6 sek. Aš „įvažiavau“ 1 min. 19,3 sek. ir tai mus tenkino. Nebematėme reikalo plėšytis ir gavome 27-ą starto poziciją“, – sakė Aurimas Eidžiūnas.
Po kvalifikacinių važiavimų komanda automobiliui atliko visus privalomus aptarnavimus. A.Eidžiūnas pasakojo, kad šeštadienio lenktynėms komanda naudos stabilumo strategiją.
„Sprendėme, kuris vairuotojas pradės lenktynes. Šitą vietą sudėliojome, bet turime nemažai klausimų dėl degalų, nes šis mūsų amerikietis „Shelby“ tikrai pasižymi apetitu. Kuro mums reikės daug.
Daugiau su ta „Amerika“ viskas gerai. Jokių papildomų uždavinių neturime. Įsitikinome, kad amerikietiškas standartinis automobilis tikrai gali būti konkurencingas trasoje. Mūsų automobilis turbūt standartiškiausias visoje rikiuotėje. Jis yra toks, koks nuriedėjo nuo konvejerio. Sudėti tik saugos lankai ir pakaba bei bakas“, – sakė A.Eidžiūnas.