Paryžiaus paroda: raktas į pirkėjų širdis - išskirtinumas

Įspūdingo dizaino naujasis „Ford Mondeo“, kurio priekinė dalis primena „Aston Martin“, mažylis „Opel Adam“, kurio pirkėjai praktiškai patys gali susikurti labai individualų modelį, „Citroen DS3“ kabrioletas ir daugelis kitų ženklų byloja – pirkėjams reikia vis daugiau išskirtinumo.

Naujo "Ford Mondeo" priekis - tarsi "Aston Martin".<br>M. Grinius
Naujo "Ford Mondeo" priekis - tarsi "Aston Martin".<br>M. Grinius
Daugiau nuotraukų (1)

Mindaugas Grinius

Sep 27, 2012, 6:12 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 12:47 PM

Būtent tuo keliu bando sukti automobilių gamintojai – mat ekonominio sunkmečio metu tik taip gali pelnyti pirkėjų palankumą.

Paprastos ar net blankokos išvaizdos automobiliai beveik neturi perspektyvų.

„Žmonės, investuodami į mašiną, už ją pasiruošę mokėti daugiau, jeigu ji labiau išreikš jų indivudalybę“, - portalui lrytas.lt sakė Malcomas Wardas, „Opel“/“Vauxhall“ eksterjero dizaino vadovas.

Vieni pirmųjų tai pajuto „Mini“ gamintojai, sėkmingai parduodantys savo automobilius ir siūlantys vis naujus modelius. Ne mažesne sėkme gali pasigirti ir „Fiat 500“ kūrėjai, atgaivinę legendinį modelį ir taip pat ėmęsi įvairesnių versijų gamybos.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.