„Tai normalu: iš anksto užsiregistravus internetu reikia atvykti tiksliai nurodyti laiku ir nereikia gaišti laiko eilėse, tad susidaro maždaug 3 dienų laikotarpis tarp užsakymo ir padangų keitimo“, - sakė Erlandas Gintneris, „Melgos“ generalinis direktorius.
Tačiau jeigu pasiseks ir kas nors užsiregistravęs internetu neatvyks, laukiantys „gyvoje“ eilėje padangas galės pasikeisti sugaišęs tik dvidešimt minučių.
Lrytas.lt korespondentui lankantis viename „Melgos“ centrų, eilėje laukė 7 automobiliai: keturių keltuvų servise paskutinės mašinos savininkui tektų laukti maždaug valandą.
„Ilgametė patirtis rodo, kad Vėlinės yra ta riba, iki kurios sąmoningi vairuotojai pasikeičia padangas. Kiti laukia sniego ir tik tuomet šturmuoja servisus“, - kalbėjo E. Gintneris.
Tokią situaciją pašnekovas lygina su nedideliu cunamiu: visi nori kuo greičiau persimontuoti padangas, perka tai, kas papuola po ranka, pyksta ir niršta dėl gaištamo laiko.
„Kaip senais laikais atsiranda net tokių, kurie ieško „blato“ ir bando pralįsti be eilės“, - juokiasi „Melgos“ vadovas.
Tokiomis dienomis didžiausiame bendrovės servise, kuriame yra 10 keltuvų, per dieną permontuojamos maždaug net 300 automobilių padangų (1200 vienetų).
Kol dar neiškrito sniegas, padangų centruose Vilniuje didesnės sumaišties nėra.