Iki tol vienuolika metų iš eilės lyderės pozicijas išlaikė sidabro spalva.
„BMW Designworks“ vyriausiasis dizaineris Sandy McGillas mano, kad baltos spalvos bumą sukėlė „Apple“ produktų populiarumas, daugelis kurių taip pat yra balti.
Jo manymu, „Apple“ įtaka yra didžiulė ir kompanija diktuoja madas gerokai plačiau nei tik išmaniųjų telefonų ar planšetinių kompiuterių rinka.
„Iki „Apple“ produktų ekspansijos rinkoje balti daiktai daugiausia kėlė asociacijų su šaldytuvais ar vonios plytelėmis, tačiau „Apple“ labai smarkiai pakėlė šios spalvos vertę“, - mano S. McGillas.
Antrąją vietą tarp automobilių gamintojų pernai užėmė sidabro spalva (20 proc.), trečią – juoda (19 proc.).
Gerokai mažiau populiarios yra pilka (12 proc.) ir raudona (9 proc.).
Palyginti su ankstesniais metais, pernai gerokai padidėjo natūraliais, gamtoje dažnai sutinkamais atspalviais dažomų automobilių populiarumas: ruda, oranžinė ir aukso spalvos sudarė po 8 procentus, mėlyna - 7, žalia - 2 procentus visų automobilių.
Kitų spalvų automobiliams pirmenybę teikė vos 1 procentas naujų automobilių pirkėjų.