Tačiau įdomiausia tai, kad nė viename jo puslapyje nė žodeliu neužsimenama apie padangas. Kalendorių puošia fantastiškos moterų iš Rio de Žaneiro nuotraukos (nuotr.).
„Kalendorius mums – tai tarsi galimybė neoficialiai bendrauti su visuomene, jis jokios įtakos „Pirelli” padangų pardavimui, žinoma, neturi. Su reklama tai visiškai nesusiję”, – patikino vienas kompanijos plėtros vadovų Erbilis Catalas Saydzhilis.
Tačiau su Rio de Žaneiru ir su Brazilija italų kompanija sieja seni ryšiai.
Pirmoji jų padangų gamykla Brazilijoje buvo pastatyta 1929-aisiais. Tad nenuostabu, kad „Pirelli” prekės ženklas ten laikomas nacionaliniu.
„Mes vertiname tokį brazilų nuoširdumą ir gal tuo galima paaiškinti, kodėl 2013 metų kalendorius taip smarkiai skiriasi nuo praėjusiųjų.
Jis daug demokratiškesnis ir nuotraukų siužetais, ir jų pateikimu”, – sakė E.C.Saydzhilis.
Kaledoriaus nuotraukų autorius – vienas garsiausių pasaulio fotografų Steve’as McCurry. (BBC, LR)