Penkerių durų „Audi A3 e-tron“ išvysto 204 AG maksimalią bendrąją galią ir iki 350 Nm maksimalų bendrąjį sukimo momentą, o 100 km/val. greitį pasiekia jau po 7,6 sek. ir gali skrieti iki 222 km/val maksimaliu greičiu.
Vertinant pagal hibridiniams automobiliams pritaikytą ECE metodiką, „Audi A3 e-tron“ vidutiniškai sunaudoja 1,5 litro degalų 100 km kelio ir į aplinką išmeta tik 35 g/km CO2.
Egzistuoja 3 galimi važiavimo režimai: tik elektra, tik benzinu ir hibridinis – elektra ir benzinas kartu.
Visą šią įvairovę kuria po variklio gaubtu sumontuotas iš esmės modifikuotas (t.y., labai pakeistos konstrukcijos) 110 kW (150 AG) galios benzininis 1.4TFSI variklis. Jo velenas specialia sankaba sujungtas su 75 kW galios elektros varikliu. Šis diskinio tipo elektros variklis glaudžiai integruotas į naujoviškos konstrukcijos 6 greičių e-S tronic transmisiją, perduodančią judesį priekiniams ratams.
Abu pavaros mechanizmą sudarantys galios šaltiniai puikiai papildo vienas kitą. Elektros variklis savo maksimalų sukimo momentą pasiekia esant jo 2000 aps/min., kai tuo tarpu maksimalus vidaus degimo variklio sukimo momentas išvystomas jo apsukų diapazone nuo 1750 iki 4000 aps/ min.
Vien tik elektros variklio varomas „Audi A3 e-tron“ išvysto 130 km/val. maksimalų greitį. Vienos akumuliatorių įkrovos užtenka 130 km kelio.