Paradoksalu, tačiau prieš aštuonis dešimtmečius nedideliu vienos šeimos užsiėmimu tapęs automobilių gaminimas dabar leidžia bendrovės įkūrėjo anūkui 56 metų A. Toyoda mėgautis ir įtaka, ir pinigais. Nepaisant visų sukrėtimų, pernai „Toyota“ pardavė rekordinį kiekį - 9,75 milijonus automobilių ir iš „General Motors“ susigrąžino didžiausio gamintojo pasaulyje titulą.
Šios dvi kompanijos dėl didžiausio gamintojo titulo nuolat varžosi nuo 2007 metų.
Skirtumas toks, kad „General Motors“ skaičiuoja visų savo gaminamų markių ir modelių kiekį, o „Toyota“ pardavinėja tik vieno prekės ženklo automobilius (neskaitant „Lexus“).
Praėjusių finansinių metų „Toyota“ pelnas siekė net 9,2 milijardo dolerių.
Kai Kiichiro Toyoda 1933 metais nusprendė imtis automobilių gamybos, net patys artimiausi žmonės atkalbinėjo jį nuo tokio žingsnio ir sukiojo pirštą prie smilkinio.
Mat tuo metu japonai neturėjo jokios automobilių pramonės ir važinėjo tik iš Amerikos importuotais „Ford“ ir „General Motors“ automobiliais.
Tačiau dabar „Toyota“ tapo ne tik galingiausiu Japonijos automobilių gamintoju, užimančiu apie 40 procentų šios šalies rinkos, bet ir didžiausiu pasaulyje automobilių gamintoju.
Beje, trečdalis „Toyota“ automobilių gaminama ne Japonijoje, bet įvairiose pasaulio šalyse esančiose gamyklose.