Viena naujausių pagalbinių sistemų „Crosswind Assist“ nustato staigius, stiprius vėjo gūsius, kurie gali turėti įtakos mikroautobuso važiavimui. Ši sistema padeda išlaikyti transporto priemonę reikiamoje kelio juostoje net pučiant ypatingai stipriam vėjui.
„Collision Prevention Assist“ – dar viena visiškai nauja sistema, pritaikyta būtent „Mercedes-Benz“ mikroautobusams. Ši sistema padeda išvengti susidūrimų su priekyje ta pačia kryptimi važiuojančia transporto priemone: nuolat stebi atstumą iki priekyje esančio automobilio, pastebėjus susidūrimo pavojų įspėja vairuotoją bei pagal likusį atstumą optimizuoja stabdymo galią.
Pirmą kartą pristatyta ir „Blind Spot Assist“ sistema. Jos pagalba yra stebima ta sritis, kurios vairuotojas negali matyti per veidrodėlius. Sistema informuoja, kai kitos transporto priemonės yra „aklojoje“ (nematomojoje) zonoje ir taip įspėja apie ten esančią kitą transporto priemonę. Taigi norėdamas persirikiuoti į kitą eismo juostą, vairuotojas jau būna įsitikinęs, kad joje kita transporto priemonė nevažiuoja.
Be minėtų trijų pagalbinių sistemų, švenčiančių pasaulinę premjerą, Mercedes-Benz mikroautobusus papildė ir dar dvi sistemos – „Lane Keeping Assist“ ir „Highbeam Assist“.
Pasirodo, Mercedes-Benz mikroautobusus su pagalbos bei saugos sistemomis sieja senos tradicijos: tai buvo pirmasis prekinis ženklas transporto priemonių sektoriuje, dar 1995 metais komercinių automobilių modeliuose įvedęs stabdžių antiblokavimo sistemą (angl. Antilock Brake System – ABS). Kiek vėliau, 2002 metais pasirodė ir kita – elektroninė stabilumo programa ESP.
2006 metais mikroautobusus papildė dar labiau patobulėjusi „Adaptive ESP“ elektroninės stabilumo kontrolės sistema, nustatanti krovinio svorį bei vietą krovinių dalyje. Abi ESP kartos lėmė drastiškai sumažėjusį avarijų skaičių.