Vairuotojai drausminami nelegaliu ženklu

Rekonstruojamoje Vilniaus Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžoje greitį ribojantis kelio ženklas skiriasi nuo kitų. Mat jį atsivežė Latvijos kelininkai. Ir, pasirodo, jis neturi jokios galios.

Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas („Sostinė“)

Mar 31, 2013, 11:16 PM, atnaujinta Mar 9, 2018, 1:04 AM

Statybvietėje – latviška tvarka. Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžą rekonstruojanti Latvijos įmonė „Latvijas tilti” nusprendė, kad jų valstybėje galiojantis kelio ženklas tiks ir Vilniuje.

Nuo Vingio parko leidžiantis Geležinio Vilko gatve ne vienam vairuotojui užkliuvo iki 40 kilometrų per valandą greitį ribojantis ženklas.

Negana to, kad jis pasviręs, skaičių šriftas kitoks, nei įprasta Lietuvoje.

Pastebėjus aplink vaikštinėjančius darbininkus su „Latvijas tilti” emblemomis ant drabužių nelieka abejonės, kas pastatė šį ženklą.

„Šis ženklas negalioja”, – vienareikšmis buvo Vilniaus kelių policijos valdybos viršininko Vytauto Černevičiaus atsakymas.

Visi kelio ženklai turi būti nustatytų standartų, o šis jų neatitinka.

V. Černevičius pažadėjo, kad jo pavaldiniai pasirūpins ir latviškas kelio ženklas kuo greičiau iš statybvietės dings.

Prieš pradėdami darbus sankryžą rekonstruojančių įmonių atstovai su kelių policijos pareigūnais derino eismo pakeitimo schemas, taip pat ir kelio ženklus, kuriuos reikės papildomai įrengti. Suprantama, kad jokių latviškų ženklų nebuvo numatyta.

Vilniuje besidarbuojantys Latvijos kelininkai ir anksčiau sulaukė vairuotojų priekaištų. Minėtoje sankryžoje juos piktino duobė, kurios bent mėnesį niekas nepasistengė užlyginti.

Kad ją apvažiuotų, automobiliams tekdavo sukti į kitą eismo juostą, susidarydavo dar didesnės spūstys.

Vienas vilnietis inžinierius tvirtino, kad tokią duobę užlopyti kainuoja mažiau nei tūkstantį litų.

O dėl susidariusių transporto spūsčių sostinė prarado ne vieną dešimtį tūkstančių litų.

Darbininkai plušės iki kitų metų rugpjūčio

Rekonstruojant Geležinio Vilko ir A.Goštauto gatvių sankryžą bus įrengtas viadukas, kainuosiantis 13,5 mln. litų. Gatvėms sutvarkyti bus skirta dar beveik 9,6 mln. litų, o inžineriniams tinklams – 8 mln. litų.

Pastačius 0,6 kilometro viaduką juo kasdien galės važiuoti 16 tūkst. automobilių, o kelionės laikas sutvarkius gatves sutrumpės beveik perpus.

Darbus atlieka ne tik Latvijos įmonė „Latvijas tilti”, bet ir „Kauno keliai”. Juos planuojama baigti iki 2014 m. rugpjūčio.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.