Pasaulyje parduotų „Toyota“ ir „Lexus“ hibridų skaičius peržengė 5 milijonus

„Toyota Motor Corporation“ (TMC) paskelbė, jog, remiantis 2013 m. kovo 31 d. duomenimis, visame pasaulyje parduotų jos hibridinių automobilių skaičius perkopė 5 mln. ribą (parduota 5,125 mln. vnt.). Dabartiniais duomenimis, beveik 80 pasaulio šalių rinkų TMC siūlo 19 skirtingų lengvųjų hibridinių modelių ir vieną iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį.

Hibridiniai "Lexus" automobiliai tampa vis madingesni.<br>Gamintojas
Hibridiniai "Lexus" automobiliai tampa vis madingesni.<br>Gamintojas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 22, 2013, 12:11 PM, atnaujinta Mar 7, 2018, 10:24 PM

Iki 2015 m. pabaigos TMC visame pasaulyje pristatys iš viso 18 naujų hibridinių modelių, tarp jų vieną kuro elementais varomą automobilį.

TMC apskaičiavo, jog naudojant jos pagamintus hibridinius automobilius į aplinką pateko apie 34 mln. tonų mažiau visuotinio atšilimo priežastimi laikomo anglies dvideginio, kurį būtų išskyrę panašaus dydžio ir techninių charakteristikų benzininiai automobiliai.

TMC taip nustatė, jog jos hibridiniai automobiliai padėjo sutaupyti apie 12 milijardų litrų benzino, palyginti su panašaus dydžio benzininių automobilių suvartojamu degalų kiekiu.

1997 m. rugpjūčio mėn. Japonijoje TMC pristatė „Coaster Hybrid EV“, o gruodžio mėn. – pirmąjį pasaulyje masinės gamybos hibridinį „Prius“ modelį. Nuo to laiko TMC hibridiniai automobiliai tapo paklausūs visame pasaulyje.

TMC vicepirmininko Takeshi Uchiyamada, kuris buvo atsakingas už pirmosios kartos „Prius“ modelio kūrimą: „Mes sukūrėme pirmosios kartos „Prius“ kaip XXI amžiui skirtą automobilį. Hibridinę sistemą mes kūrėme pradėdami nuo nulio. Tai buvo ypač sunki užduotis. Pasirodęs pirmosios kartos „Prius“ pranoko mūsų lūkesčius. Jis padidino vartotojų sąmoningumą aplinkosaugos srityje ir atvėrė geresnes perspektyvas hibridiniams automobiliams. Nuo to laiko TMC gaminami hibridiniai automobiliai susilaukia pirkėjų palaikymo“.

TMC įtvirtino hibridinę sistemą kaip pagrindinę XXI a. aplinką tausojančią technologiją ir kuria kitus ekologiško mobilumo sprendimus. Kompanija ir toliau ketina tobulinti savo aplinką tausojančių produktų savybes, mažinti kainas ir plėsti jų asortimentą.

Nuo pirmosios kartos „Prius“ pasirodymo Europos rinkoje 2000 m. „Toyota“ ir „Lexus“ iki 2013 m. kovo pabaigos europiečiams pardavė 544 184 hibridinius automobilius (tai sudaro daugiau nei 10 proc. visos pasaulinės hibridinių automobilių prekybos).

Dabar hibridiniai automobiliai pasiekė bumą Europoje: jų pardavimo apimtys nuo 2010 m. ženkliai išaugo. Praėjo net 7 metai, kol Europoje buvo parduota 100 000 hibridinių automobilių. Tačiau vien per 2012 m. „Toyota Motor Europe“ pardavė 109 478 hibridinius modelius.

Europos rinkoje šiuo metu siūlomi šeši „Toyota“ ir šeši „Lexus“ visiškai hibridiniai modeliai4. Per pirmąjį 2013 m. ketvirtį „Toyota“ ir „Lexus“ hibridinių automobilių pardavimo apimtys Europoje išaugo 82 proc., palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. „Toyota“ ir „Lexus“ hibridiniai modeliai dabar sudaro 21 proc. visos prekybos Europoje.

Hibridiniams automobiliams būdingos mažesnės eksploatacinės išlaidos. „Toyota“ visiškai hibridinė technologija taip pat atlieka svarbią funkciją gerinant oro kokybę: automobiliai su šia sistema išskiria mažiau azoto oksidų ir nė gramo kietųjų dalelių, palyginti su dyzeliniais automobiliais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.