Važiuoklės gedimai - didžiausia vairuotojų rykštė Lietuvos keliuose

Dauguma (per 70 proc.) vairuotojų ima rūpintis savo automobilio būkle, kai atsiranda simptomų, pavyzdžiui, kai išgirsta bildesį, užuodžia tam tikrą kvapą, rodo transporto skelbimų portalo Autogidas.lt atliktos apklausos rezultatai. Apklausa atskleidė, kad vairuotojams dažniausiai kyla problemų dėl važiuoklės (beveik pusė - 49 proc. respondentų). Ketvirtadalis vairuotojų džiaugiasi, kad iki šiol didelių problemų neturėjo - į autoservisus kreipėsi dėl profilaktinių darbų (tepalų, filtrų, padangų keitimo ir pan.).

Absoliuti dauguma (net 70 procentų) visų vairuotojų savo automobilio būkle ima rūpintis tik tada, kai atsiranda aiškių simptomų, pavyzdžiui, išgirsta bildesį pakaboje arba mašina visai sustoja.<br>V. Ščiavinskas
Absoliuti dauguma (net 70 procentų) visų vairuotojų savo automobilio būkle ima rūpintis tik tada, kai atsiranda aiškių simptomų, pavyzdžiui, išgirsta bildesį pakaboje arba mašina visai sustoja.<br>V. Ščiavinskas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 22, 2013, 11:15 AM, atnaujinta Mar 7, 2018, 10:32 PM

Vairuotojai labiausiai pasitiki savimi arba draugais - apie 70 proc. vairuotojų teigia, kad automobiliui sugedus jį remontuoja patys, veža į draugo ar pažįstamo garažą ir patiki draugui arba remontuoja kartu su juo.

Ketvirtadalis respondentų kreipiasi į tą autoservisą, kurį jau yra išbandę, kuriame jau teko remontuoti. Likusieji keli procentai važiuoja į garantinį autoservisą arba tą, kuris patogiausias pagal savo vietą.

Jei vis dėlto veža transporto priemonę į autoservisą, tai pasitiki tik tuo, kurį kas nors būtų rekomendavęs (52 proc.) arba kurį jau patys būtų išbandę (22 proc.).

Dalis vairuotojų pripažįsta, kad tinkamo ir patikimo autoserviso vis dar ieško, nes, jų teigimu, iki šiol išbandytų paslaugomis liko nepatenkinti. Likusieji pasiskaito atsiliepimų internete arba veža savo transporto priemonę į garantinį autoservisą.

Dar 17 proc. vairuotojų teigia, kad reguliariai rūpinasi savo transporto priemone ir veža į autoservisą profilaktiškai patikrinti. 8 proc. vairuotojų tvarko automobilį, kai šis nebevažiuoja, likę keli procentai tvarko tuomet, kai kas nors pataria – patys nesusigaudo mechanikos srityje.

10 proc. vairuotojų susidūrė su automobilių elektronikos, 7 proc. – su variklio problemomis, 8 proc. remontavo automobilio kėbulą.

Paklausti, ar buvo atvejų, kad pasijaustų autoservise apgauti, dauguma vairuotojų teigia, kad apgauti nebuvo (43 proc.) arba nežino apie tai (29 proc.). Apie 28 proc. vairuotojų skundžiasi, kad buvo apgauti.

Dažniausiai kalbama apie situacijas, kai nuvežus automobilį dėl menkos problemos, buvo informuoti, jog reikia remontuoti daug ką ir keisti daug detalių, nors paskui paaiškėjo, kad to daryti nebuvo būtina.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.