Šis parametras ypač svarbus kuriant naujus lenktyninius automobilius.
Visų šių bandomųjų važiavimų tikslas – prisitaikyti prie LMP klasei keliamų pasikeitusių reikalavimų ir užtikrinti maksimalų automobilio saugumą esant didelėms ilgalaikėms apkrovoms.
Būtent todėl bandomiesiems važiavimams „Audi“ ruošia papildomą bandomąjį automobilį, kuriame sumontuoti specialūs padangų kontrolei skirti matavimo prietaisai.
Kartu su padangų parametrais šiame automobilyje bus tiriama, kaip 2014-ųjų sezono pakeitimai atsiliepia ašių apkrovoms ir bendrosioms automobilio aerodinaminėms savybėms.
Le Mano trasą sudaro viešojo susisiekimo keliai, kurie lenktynėms uždaromi tik du kartus per metus – bandomiesiems važiavimams ir pačioms 24 valandų ištvermės lenktynėms, todėl birželio mėnesio važiavimai – viena iš nedaugelio galimybių realiomis sąlygomis išbandyti Le Mano trasą.
Pagal lenktynių reglamentą, bandomuosiuose važiavimuose dalyvauja 3 kiekvienos komandos automobiliai. Galimybė „Audi Sport Joest“ komandai turėti papildomą bandomąjį automobilį ir net jo aptarnavimui skirtą atskirą lenktynininkų ir mechanikų brigadą – didelė išimtis, kurią Audi bendrovei suteikė Le Mano lenktynių organizavime dalyvaujančios ACO, FIA ir WEC organizacijos.