„Volkswagen“ užmojai - net 10 laipsnių pavarų dėžė ir trečdaliu taupesni varikliai

„Šiuo metu „Volkswagen“ inžinieriai intensyviai kuria ypač efektyvų dyzelinį variklį, generuojantį net po 134 AG kiekvienam litrui darbinio tūrio, 10 laipsnių DSG pavarų dėžę su dviejų diskų sankaba ir tobulina iš įprasto elektros tinklo įkraunamus hibridinius automobilius“, - šie Vienoje vykusiame simpoziume „Volkswagen AG“ generalinio direktoriaus Martino Winterkorno pasakyti teiginiai sukėlė tikrą audrą. Jeigu gamintojui pavyks įgyvendinti šiuos planus, tai taptų tikru proveržiu automobilių pasaulyje.

Naujos kartos "Volkswagen" 1,6 litro dyzelinis variklis pasieks net 214 AG pajėgumą.<br>Gamintojas
Naujos kartos "Volkswagen" 1,6 litro dyzelinis variklis pasieks net 214 AG pajėgumą.<br>Gamintojas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2013-04-30 00:50, atnaujinta 2018-03-07 12:47

Pavyzdžiui, 1,6 litro dyzelinis variklis tuomet pasieks net 214 AG pajėgumą.

Tai - beveik dvigubai daugiau galios nei tokio pat darbo tūrio motorai, dabar montuojami į septintos kartos „Golf“.

M. Winterkornas pabrėžė, kad grupei priklausančios kompanijos kurs daugiau hibridinių automobilių. Pasak jo, netrukus turėtų pasirodyti ne tik „Audi A3“ bei „Porsche Panamera“ iš elektros tinklo įkraunami hibridai, bet ir „Golf“, „Passat“, „Audi A6“ bei „Porsche Cayenne“ hibridinės versijos.

Nuo 2000-ųjų TDI bei TSI variklių degalų sąnaudos sumažėjo daugiau nei 30 procentų, todėl vokiečiai tiki, kad per likusius nepilnus septynerius metus šį rezultatą gali pagerinti dar 15 procetų. Mažesnės taršos siekiama panaudojant lengvus lydinius mažinant variklio ir viso automobilio svorį, mažinant trintį bei diegiant pažangias variklio valdymo bei temperatūros režimo kontrolės sistemas.

„Volkswagen“ tikslas - iki 2020-ųjų savo grupės automobilių anglies dioksido emisijas sumažinti iki 95 g/km vidurkio.

M. Winterkorno manymu, artimiausiu metu nebus radikalaus pavaros mechanizmų pasikeitimo, o didės pačių pavaros mechanizmų įvairovė, kurios dėka vienu metu egzistuos įprasti vidaus degimo varikliai, dujomis varomi motorai, taip pat hibridiniai ir elektros varikliai.

Savo ruožtu, bus mažinama vidaus degimo variklių tarša, didinamas dujomis varomų automobilių sakičius, efektyvinamos hibridinių automobilių pavaros schemos ir ruošiama dirva vien tik elektra varomų elektromobilių plėtrai.

M. Winterkornas pabrėžė ir elektra varomų automobilių kūrimo būtinybę. Nors vien tik elektra varomų automobilių paklausa nedidelė, pritaikomumas ribotas, tačiau, jo manymu, perspektyviausi ir šiuo metu labiausiai tobulinami vadinamieji iš buitinio elektros tinklo įkraunami hibridiniai automobiliai.

Šiuolaikinis tokio tipo automobilis turi pažangų elektrinį pavaros mechanizmą, ir galimybę vien tik elektros energija įveikti iki 50 km kelio. Ilgesnėms kelionėms naudojamas įprasto tipo vidaus degimo variklis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.