Birželio rezultatai nedaug skyrėsi nuo gegužės – palyginus juos su tais pačiais praėjusių metų mėnesiais, statistikos lentelėje šviečia aiškus minusas. Naujų automobilių rinka nebuvo taip stipriai susitraukusi net per staigų viso pasaulio ekonomikos smukimą 2008-aisiais. Tiek mažai mašinų europiečiai pirko tik prieš 20 metų. Bet palyginti su šių metų žiema, pavasarį ir vasarą transporto priemonių vakaruose nupirkta šiek tiek daugiau.
Didžiausias minusas užfiksuotas Airijoje – šioje šalyje nupirkta vos 1,7 tūkst. automobilių, net 73,7 proc. mažiau nei pernai. Daugiau negu per pusę, 53,9 proc., sumažėjo paklausa Olandijoje. Trečias pagal dydį smukimas (21,6 proc.) užfiksuotas Šveicarijoje.
Vokietijoje rinkos smukimas procentais neatrodo toks baisus. Jis siekia 4,7 proc., bet šioje šalyje paprastai nuperkama gerokai daugiau naujų mašinų, nei bet kur kitur Europoje, todėl net nedidelis procentinis smukimas reiškia daugybę automobilių, likusių stovėti pardavėjų salonuose.
Pardavimas augo tik keturiose valstybėse – Didžiojoje Britanijoje, Suomijoje, Danijoje ir Portugalijoje. Bet reikšmingu galima laikyti tik Didžiosios Britanijos rinkos sustiprėjimą, nes nemažą dalį mašinų įsigijo privatūs pirkėjai. Be to, kitose trijose šalyse paprastai parduodama nedaug automobilių.
LMC prognozavo, kad jei Vakarų Europoje kas mėnesį būtų nuperkama tiek naujų mašinų, kiek birželį, per metus žemyno kelius papildytų 11,7 mln. automobilių. Bet dėl žiemą buvusio visiško rinkos sąstingio, greičiausiai iki metų pabaigos europiečiai nupirks 11,36 mln. naujų mašinų – 3,5 proc. mažiau nei pernai.