Greitkelis į pajūrį ir atgal – lėtų kankinimų kelias

Panašu, jog iš Kauno į pajūrį savaitgalį greičiau nuvažiuosite dviračiu, nei automobiliu; iš Vilniaus vienintelė išeitis būtų oro balionas, jei nenorite 5 valandas linguoti traukiniu. Automobiliu važiuosite dar ilgiau – dėl nesibaigiančių greitkelio remonto darbų maždaug 12 kilometrų atkarpoje už Kryžkalnio nutįsta milžiniškos transporto eilės, kuriose, ypač sekmadieniais vakare grįžtant nuo pajūrio, tenka kankintis apie 2 valandas.

Daugiau nuotraukų (1)

Artūras Jančys

Jul 13, 2013, 1:21 PM, atnaujinta Mar 3, 2018, 2:07 AM

Kauniečiai ir vilniečiai keiksnoja kelininkus, kad darbų ėmėsi per patį atostogų įkarštį ir iš anksto save baugina klausdami, kas dėsis greitkelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda liepos 26-28 d. savaitgalį, kai uostamiestyje vyks Jūros šventė.

Nežinia, kaip šį savaitgalį atrodo perkastas, riboženkliais apdėliotas greitkelis į pajūrį ir atgal, bet praėjusį sekmadienį atrodė, jog Rytų link patraukė kolonos pabėgėlių tarsi iš priešo bombarduojamos Klaipėdos.

Tai buvo labiausiai kankinantis sugrįžimas nuo jūros, kokį teko patirti. Košmaras prasidėjo, likus apie 30 km iki Kryžkalnio (nuo Klaipėdos pusės). Siauroje aptverto greitkelio rankovėje apie pusantros valandos vos slinko automobilių kolona.

Geriausia darbuotis vidurvasarį

Spūstyje įstrigę abiejų lyčių atstovai neiškentę lipo per greitkelio aptvarus nusilengvinti. Pats didžiausias siaubas – likus apie 30 km iki Kryžkalnio iš Klaipėdos pusės (tas pats laukia ir savaitgaliais važiuojant į pajūrį), šiame ruože kelio darbai dabar intensyviausi.

Net jei greitkelis neapkrautas, patartina planuoti mažiausiai valanda ilgesnę kelionę, nes daugelyje vietų greitis ribojamas iki 70 km/val.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) investicijų skyriaus vedėjas Remigijus Lipkevičius tikino, jog Lietuvos orai net visuotinio klimato atšilimo laikais neleidžia kelininkams rinktis patogesnio laiko darbams, tik vidurvasarį.

R. Lipkevičius paaiškino, jog greitkelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda vykdomi remonto darbai pagal ES remiamą transeuropinio tinklo kelio pertvarkos programą.

Įrengs pėsčiųjų perėjas

Ties 30-uoju ir 86-uoju kilometru įrenginėjamos 2 pėsčiųjų perėjos. Kelio danga keičiama, nauji žymėjimai daromi dar 4-iuose kelio ruožuose. Poilsiautojams teks kentėti visą vasarą. Perėjas ketinama įrengti iki spalio, o visi darbai planuojami baigti iki metų galo.

Tikslią informaciją apie remonto darbus galima rasti LAKD tinklalapyje esančiame interaktyviame žemėlapyje.

Patariama važiuoti Žemaičių plentu

Vis tik košmaro greitkelyje galima išvengti, prisiminus, kaip lietuviai važiuodavo iki pajūrio iki 1987-ųjų, kol nebuvo nutiesta autostrada.

Būtent – senuoju Žemaičių plentu. Važiuodami į pajūrį, už Kauno iš greitkelio pasukite Ariogalos link ir traukite link Raseinių. Iš Raseinių pro Rietavą (kelias Nr. 197) galite grįžti į magistralę, tai jau už Kryžkalnio, kamščiai mažai tikėtini.

Šiaip daugiausia kamščių susidaro ne važiuojant į pajūrį, nes transporto srautai pasiskirsto, o grįžtant atgal. Nes dažniausiai iš kurortų savaitgalio turistai išvažiuoja sekmadienio pavakare, panašiu laiku.

Tuomet galima nuo Klaipėdos sukti į Vėžaičius arba pro Kretingą ir Rietavą, o nuo Raseinių pasukti link greitkelio.

Susidaro nemažas lankstas, bet kelias driekiasi per vaizdingas Žemaitijos vietoves. Kelionė tikrai nepabos, ypač sėdintiems keleivių vietose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.